مطالب مرتبط:
نرخ بیکاری جوانان جهان به 13 درصد رسید
نرخ بیکاری بریتانیا کاهشی شد
همه بسترهای فسادآمیز از بیکاری است
ذره بین خط انرژی روی متانولی های بورسی| کاهش 16 درصدی تولید متانول
ضرورت برنامه ریزی برای رشد 8 درصدی اقتصاد در برنامه وزرا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 19:302024-08-14اقتصادي

نرخ بیکاری 18 درصدی قابل قبول نیست


نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی از شهرک ها و نواحی صنعتی لنجان با بیان اینکه با وجود صنایع بزرگ ملی نرخ بالای بیکاری در این شهرستان قابل قبول نیست، گفت: توسعه زیر ساخت های شهرک های صنعتی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط به ویژه صنایع سبز و دانش بنیان زمینه ساز اشتغال پایدار و کاهش نرخ 18 درصدی بیکاری در این شهرستان خواهد شد.

اکبر پولادی با اشاره به احداث ناحیه صنعتی زنده رود در منطقه فتح آباد بخش باغ بهادران، افزود: زیر ساخت های آب، برق و گاز برای راه اندازی این ناحیه صنعتی در حال تکمیل است و زمینه واگذاری و ورود سرمایه گذاران به این ناحیه صنعتی به زودی فراهم خواهد شد.

وی از احداث شهرک صنعتی 200 هکتاری در شهرستان لنجان نیز خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از 23 هزار نفر در صنایع کوچک و متوسط مشغول به کار هستند که با توسعه و راه اندازی شهرک ها و نواحی صنعتی جدید زمینه اشتغال پایدار و کاهش نرخ بالای بیکاری در شهرستان فراهم می شود.

اف زرین شهر: نماینده در شهرک های صنعتیدبیر:بختیار-اعظمی (26) مصاحبه 24/05/1403،2500 نماز جماعت خارج از مساجد روزانه در استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: برگزار دوره های آموزشی و نماز جما


برچسب ها: صنعتی - صنایع کوچک و متوسط - ناحیه صنعتی - شهرستان - شهرک های صنعتی - شهرک ها - شهرستان لنجان
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری 18 درصدی قابل قبول نیست

نرخ بیکاری 18 درصدی قابل قبول نیست