مطالب مرتبط:
فیلم | 4 سالن سینما در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
هفت هزار واحدمسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی سیستان و بلوچستان درحال ساخت است
بهره برداری از 254 واحد مسکن مددجویان بهزیستی در سیستان و بلوچستان
بهره مندی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات رایگان مشاوره قضایی
لزوم مدیریت مصرف برق در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1403 ساعت 11:002024-07-25فرهنگي

برخورداری سیستان و بلوچستان از استعدادهای درخشان در حوزه تولید فیلم


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فیلم کوتاه و سینمای بلند استعدادهای درخشانی در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه فیلم کوتاه و سینمای بلند استعدادهای درخشانی در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

محمد خزاعی امروز 4 مرداد در دیدار با اعضای انجمن سینمای جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سفر گذشته حوزه زیرساخت های این منطقه را بررسی کردیم و متوجه شدیم تعداد سالن های سینمای و نمایش استان بسیار اندک است و توجه جدی به حوزه زیرساخت های سینمایی انجام نشده بود.

وی افزود: در دیدار با هنرمندان مسائل مختلفی در حوزه سرمایه گذاری، تولید، مستند و مشکلات آموزشگاه ها مطرح شد که برخی از این مشکلات در دولت سیزدهم مرتفع شد.

رییس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور با بیان اینکه در حوزه زیر ساخت، سالن سازی بر عهده بخش خصوصی است، ادامه داد: ظرفیت سالن های سینمایی در چند نقطه سیستان و بلوچستان با همت مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شناسایی و این سالن ها تجهیز شد.

وی اضافه کرد: تعداد سالن های سینمایی سیستان و بلوچستان در ابتدای دولت سیزدهم سه مورد بود که به واسطه اقدام های انجام شده، با رشد 200 درصدی به 9 سالن افزایش پیدا کرد که تعداد سه سالن در آینده به سینماهای استان


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استعدادهای درخشان - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - بلوچستان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - سیستان
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری سیستان و بلوچستان از استعدادهای درخشان در حوزه تولید فیلم

برخورداری سیستان و بلوچستان از استعدادهای درخشان در حوزه تولید فیلم