مطالب مرتبط:
اعضای کمیته های تخصصی کمیسیون انرژی مجلس مشخص شدند
رییس و اعضای کارگروه های تخصصی کمیسیون انرژی مجلس معرفی شدند
اعضای 6 کمیته کمیسیون آموزش مجلس تعیین شد
رفع ایراد شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون بودجه 1403 در کمیسیون اقتصادی
سهم مستقلین و اصولگرایان از هیات رییسه 11 کمیسیون تخصصی پارلمان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 مرداد 1403 ساعت 12:252024-07-22سياسي

10 کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین شد


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه این کمیسیون را تشریح و از تعیین 10 کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه مقصودی در توضیح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان درباره طرح اصلاح قانون نظام صنفی و طرح اصلاح تبصره 13 قانون بودجه سال 1403 بررسی شد.

وی در توضیح ایراد شورای نگهبان در طرح اصلاح قانون نظام صنفی، گفت: شورای نگهبان ایرادی نسبت به مصوبه مجلس درباره پلمب واحد صنفی وارد کرد که بدون مجوز شروع به کار کرده و علی رغم دریافت یک نوبت اخطاریه، نسبت به اخذ مجوز تا یک ماه اقدام نکرده است.

مقصودی همچنین به رفع ایرادات شورای نگهبان و طرح اصلاح تبصره 13 قانون بودجه سال جاری اشاره و اظهار کرد: طبق قانون بودجه باید همه شرکت ها یک درصد از هزینه های خود را صرف امور فرهنگی کنند که در جدول 12 برای آن 36 همت پیش بینی شده است.

مجلس در این طرح، شرکت های زیان ده را مستثنی کرده بود که شورای نگهبان ایرادی درباره کاهش درآمدها گرفت که کمیسیون برای رفع آن تصویب کرد که اعتبار مربوط به مصارف جدول تبصره 13 که همان جدول شماره 12 است، در حد وصولی ها اختصاص پیدا می کند.


برچسب ها: کمیسیون اقتصادی - کمیسیون اقتصادی مجلس - شورای نگهبان - ایرادات شورای نگهبان - کمیسیون - طرح اصلاح - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

10 کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین شد

10 کمیته تخصصی در کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین شد