مطالب مرتبط:
برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کمپرسی ده چرخ در محور خوی-جلفا
جلسه ساماندهی سرویس مدارس یاسوج
بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی در مجمع تشخیص
ساماندهی مجالس ترجیم در فهرج
آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز یکشنبه 14 مرداد/ تکلیف نیروهای شرکتی بالاخره مشخص شد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 07:152024-08-05اقتصادي

عزم راسخ مدیریت شهری خوی برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی


یکی از اولویت های این دوره از شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، ساماندهی و آبادانی بافت فرسوده و نیز سکونت گاه های غیررسمی است.

وی از برگزاری جلسات مکرر در این خصوص خبر داد و افزود: به جهت جذب اعتبارات و کسب مجوز ها و نیز مشوق های بازسازی مناطق مدنظر، چندین بار جلسات در سطح استانی و معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شده است که به زودی خبر های مسرت بخش دیگری به شهروندان خواهیم داد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: پروژه حرم تا حرم به جد از سوی اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری از وزارتخانه پیگیری می شود تا با اجرای این طرح گامی بلند در و تأثیرگذار دیگر در آبادانی و توسعه هرچه بیشتر خوی برداشته باشیم.

عمرانی از ارائه طرح کارت منزلت خبر داد و یادآور شد: با توجه به اتمام سال سوم این دوره از شورای اسلامی شهر، طرح کارت منزلت ماحصل یک ساله شورا تعریف شده که برای حمایت از افراد بالای 65 سال به جهت ایجاد نشاط و شادابی در این افراد و ارزش گذاری به افراد مسن جامعه جهت استفاده از خدمات تعریف شده و به صورت ویژه و نیم بها آماده شده است و شخصاً تقدیم صحن شورای اسلامی شهر خواهم کرد.

وی ادامه داد: این طرح به صورت کامل در قالب یک بسته آماده تحویل اعضای شورای اسلامی شهر داده می شود تا پس از بررسی کارشناسانه، مورد تصویب اعضا قرار گرفته و اقدامی در


برچسب ها: سکونت گاه های غیررسمی - مدیریت شهری - شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی - معاون وزیر راه و شهرسازی - شورای اسلامی شهر ارومیه - شورای
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ مدیریت شهری خوی برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی

عزم راسخ مدیریت شهری خوی برای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی