مطالب مرتبط:
تصادف خودروی سوخت بر در بندرخمیر با 2 کشته
توقیف 5 دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
فوری/ جاده کندوان مسدود شد؟
از هر ظرفیتی برای توسعه کسب و کار در بندرخمیر استفاده می کنیم
جزییات حادثه آتش سوزی انبار کالا در جاده قدیم کرج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 17:002024-07-30حوادث

خودروی سوخت بر در جاده بندرخمیر جان 2 نفر را گرفت


رییس پلیس راه استان هرمزگان از تصادف سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو سمند سوخت بر قاچاق در محور مواصلاتی بندرخمیر با دو کشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح این خبر بیان کرد: عوامل گشتی پلیس راه در ساعت 01:20 شب گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک فقره تصادف خودرو در محور کشار - بندر خمیر مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری سمند فاقد پلاک حامل سوخت گازوییل قاچاق با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که بر اثر شدت سانحه و مواد سوختی اشتعال زا، هردو خودرو طعمه حریق شدند.

این مسؤول انتظامی علت سانحه را انحراف به چپ سواری پژو عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این آتش سوزی، رانندگان هر دو خودرو در دم فوت کردند که با همکاری عوامل آتش نشانی اطفا حریق انجام و جسد دو متوفی به سردخانه منتقل شد.

رییس پلیس راه استان هرمزگان با بیان اینکه خطرات این نوع سوانح فقط متوجه خودرو سوخت بر نیست و با توجه به وقوع آتش سوزی برای سایر ترددها نیز بسیار خطرآفرین است، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای حامل سوخت قاچاق برای فرار از قانون با سرعت بالا مسیرها را طی می کنند که منجر به بروز چنین حادثه های تلخ و ناگواری می شوند که متأسفانه این حادثه بر


برچسب ها: خودرو - یک دستگاه - سواری - دستگاه - رییس پلیس راه استان - بندرخمیر - سوخت
آخرین اخبار سرویس:

خودروی سوخت بر در جاده بندرخمیر جان 2 نفر را گرفت

خودروی سوخت بر در جاده بندرخمیر جان 2 نفر را گرفت