مطالب مرتبط:
استقبال سپاهان از نمایندگان شباب الاهلی (عکس)
فولاد و شباب الاهلی به مصاف هم رفتند/ سردار با یحیی خوش و بش کرد
آشنایی با تیم فوتبال شباب الاهلی رقیب سپاهان در مرحله پلی آف لیگ نخبگان
استقبال سپاهان از نمایندگان شباب الاهلی + عکس
آزمون جدید سردار در دبی / چرا ناگهان به شباب الاهلی پیوست؟ (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1403 ساعت 08:352024-07-31ورزشي

خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است


خریدهایی که تاکنون سپاهان داشته نسبت به سال گذشته هوشمندانه تر بوده است و امیدوارم در مصاف با شباب الاهلی موفق ظاهر شوند.

- کارشناس فوتبال گفت: خریدهایی که تاکنون سپاهان داشته نسبت به سال گذشته هوشمندانه تر بوده است و امیدوارم در مصاف با شباب الاهلی موفق ظاهر شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال سپاهان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه 16 مرداد در ورزشگاه نقش جهان از تیم شباب الاهلی امارات میزبانی خواهد کرد.

سپاهان در نقل و انتقالات این فصل تا به امروز جواد آقایی پور، صالح حردانی، حسین گودرزی، محمدامین حزباوی، مهدی لیموچی، وحدت هنانوف و محمدمهدی محبی را به خدمت گرفته است و فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، رامین رضاییان، میلاد زکی پور و امید نورافکن هم از جمع شاگردان ژوزه مورایس جدا شده اند.

هادی محمدی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی 3 مدافع اصلی تیم سپاهان در فصل گذشته به دلیل محرومیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC نمی توانند در این بازی تیم شان را همراهی کنند و مورایس باید از ترکیب جدید در خط دفاعی تیم خود استفاده کند.

انتظارات از سپاهان بالا است فرشید طالبی کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با خریدهای نقل و انتقالاتی سپاهان اظهار داشت: به نظرم سپاهان بر خلاف سال گذشته امسال هوشمندانه یار


برچسب ها: شباب الاهلی - سپاهان - هوشمندانه - الاهلی - پلی آف لیگ قهرمانان آسیا - پلی آف لیگ قهرمانان - شباب الاهلی امارات
آخرین اخبار سرویس:

خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است

خریدهای سپاهان هوشمندانه بوده/ مصاف با شباب الاهلی سخت است