مطالب مرتبط:
دغدغه عجیب استقلال، رضاییان ستاره بدون جانشین!
بیگدلی: پزشکیان می خواهد جریان رقیب، دغدغه مشترک با دولت پیدا کند
دغدغه عجیب استقلال، رضاییان ستاره بدون جانشین!
رفع مشکلات ثبت جهانی دره خرم آباد نیازمند همکاری بین بخشی است
رفع معضلات اقتصادی کشور اولویت دولت چهاردهم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 14:552024-08-16ورزشي

مسئولان دغدغه شالیکاران را رفع کنند


نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های نماز جمعه ساری گفت: در روز های گرم سال با صرفه جویی می توان مانع از خاموشی شد تا هیچ خانه، بیمارستان و موسسه خیریه ای دچار مشکلات و بی برقی نماند.

آیت الله محمدی لایینی با گلایه و انتقاد از قیمت برنج در فصل برداشت این محصول از مسئولان مربوطه درخواست رسیدگی فوری را داد تا دخل و خرج کشاورزان به جای دغدغه موجب ارامش خاطر در زندگی این قشر زحمتکش جامعه شود.

وی با اشاره به 26 مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به وطن افزود: این ازادگان نمایندگان ملت در زندان بعثی ها بودند د و در زیر سخت ترین شکنجه ها عزت خود و ملت خود را حفظ کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روز جهانی مسجد روزی که مسجدالاقصی به آتش کشیده شد و پس از ان جایگاه مسجد که محل وحدت مسلمانان است بیشتر از همیشه برجسته شد و طبق فرمایشات امام راحل مسجد سنگر است و مساجد باید با حضور مردم و بالاخص نسل جوان سرشار باشد.

آیت الله محمدی لایینی افزود: صنعت دفاعی ما امنیت آفرین بوده و بازدارندگی دشمنان، مقابل قدرت ایران را به همراه داشته است.

خطیب جمعه ساری با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران استان در آوردگاه المپیک با عنوان خادم الرضا که موجب خوشحالی مردم و مقام معظم رهبری و تبریک ایشان را به همراه داشت گفت: این افتخار افرینی زیر پرچم


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - سالروز بازگشت آزادگان - آیت الله محمدی لایینی - خطبه های نماز جمعه - مسجد - مازندران - ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دغدغه شالیکاران را رفع کنند

مسئولان دغدغه شالیکاران را رفع کنند