مطالب مرتبط:
پیام امروز اربعین دفاع از مظلومان غزه و مقاومت فلسطین است
وزارت دفاع:جبهه مقاومت قطعا پاسخ ترور هنیه را خواهد داد
قالیباف: صهیونیست ها روزی در خارج از سرزمین خود دفاع می کردند، ولی امروز در همه جبهه ها با مجاهدین و جبهه مقاومت درگیر است
ووشوکار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شد
ووشوکار اردبیلی به اردوی تیم ملی دعوت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1403 ساعت 13:302024-08-01سياسي

تجمع اردبیلی هادر دفاع مقاومت


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تجمع اهالی ولایتمدار اردبیل در دفاع از جبهه مقاومت و حماس فردا در میدان مصلی اردبیل برگزار می شود.

- حجت الاسلام حسن باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دنبال جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبران حماس و جبهه مقاومت در لبنان، ایران و سوریه مردم استان اردبیل خشم و انزجار خود را از این حرکت مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیسم و پشتیبانی آمریکای جنایتکار نشان خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از برپایی دشمن شکن جمعه اهالی مؤمن و متدین اردبیل همچون هفته گذشته در تجمعی باشکوه حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت حرکت سبوعانه رژیم صهیونیستی نشان خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: دشمن با این اقدامات ددمنشانه سعی دارد تا خط مقاومت و ایستادگی امت اسلامی را در برابر رژیم کودک کش اسراییل بشکند اما غافل از اینکه آزادیخواهان جهان همواره طرفدار عزت و حیثیت مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و تمام آزادیخواهان جهان هستند.

باقری افزود: همه این جنایت ها و رفتارهای غیرانسانی نشان از پایبند نبودن جلاد صبرا و شتیلاست که در این 70 سال همچنان به کشتار بیرحمانه مردم فلسطین ادامه داده و مانع از تحقق هدف بزرگ آزادی قدس شده است.


برچسب ها: اردبیل - رییس شورای هماهنگی - تبلیغات اسلامی - رژیم صهیونیستی - شورای هماهنگی - مقاومت - استان اردبیل
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اردبیلی هادر دفاع مقاومت

تجمع اردبیلی هادر دفاع مقاومت