مطالب مرتبط:
Motorola Edge 50 Pro: تلفیقی از زیبایی و عملکرد در دنیای میان‌رده‌ها
چند فریم جذاب از مدلینگی بازیگر دنیای شیرین + عکس
از ایران تا اروپا؛ گزارشی تلخ از دنیای قاچاق انسان و مهاجرت غیرقانونی
«په په» از دنیای فوتبال خداحافظی کرد
کودکان را در خودرو تنها نگذارید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 مرداد 1403 ساعت 22:102024-08-14اقتصادي

اما و اگر مدلینگ کودکان در دنیای امروز


صنعت مد، دنیای پر زرق و برق و جذابی به نظر می رسد و ممکن است تصور شود که مدلینگ کودکان فرصتی عالی برای ورود به این دنیا و کسب شهرت و ثروت باشد، - اما در پشت پرده این ظاهر فریبنده، خطرات متعددی برای کودکان مدل وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایمنا، صنعت مدلینگ کودکان شاخه ای از صنعت مد است که از کودکان برای نمایش لباس، لوازم جانبی و سایر محصولات استفاده می کند، این صنعت شامل طیف گسترده ای از فعالیت هایی از جمله عکاسی، فیلم برداری، نمایش های زنده و حضور در رویدادها می شود.

دیده شدن و کسب درآمد از جمله عواملی است که بسیاری از خانواده ها را به سمت صنعت مدلینگ سوق می دهد، از این رو خانواده ها با انگیزه های مختلف پای کودکان خود را به صنعت مدلینگ می کشانند.

ظرفیت بالای درآمد در صنعت مدلینگ به ویژه برای مدل های خردسال، می تواند انگیزه ای قوی برای ورود به این حرفه باشد، خانواده ها ممکن است مدلینگ را فرصتی برای برای سوق دادن فرزندانشان به این حرفه به عنوان راهی برای بهبود شرایط اقتصادی یا ترقی اجتماعی ببینند.

بعضی خانواده ها بر این باور هستند که صنعت مدلینگ می تواند سکوی پرتابی برای ورود کودکان آنها به دنیای بازیگری، تبلیغات و حتی کارآفرینی باشد، والدین ممکن است فرزندان خود را به دلیل علاقه شخصی به م


برچسب ها: صنعت مد - مدلینگ کودکان - مدلینگ - کودکان - صنعت - خانواده ها - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگر مدلینگ کودکان در دنیای امروز

اما و اگر مدلینگ کودکان در دنیای امروز