مطالب مرتبط:
کنعانی خطاب به ملت فلسطین: اندکی صبر، سحر نزدیک است
سوابق گزینه پیشنهادی پزشکیان برای وزارت امور خارجه
لیست وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان به مجلس ارائه شد / عراقچی برای وزارت خارجه، همتی برای وزارت اقتصاد و اسکندر مومنی برای وزارت کشور / یک وزیر زن در میان فهرست وزرا؛ فرزانه صادق برای وزارت راه
عباس عراقچی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه به مجلس معرفی شد + سوابق
برنامه هم اندیشی خبرنگاران با سرپرست وزارت خارجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 16:102024-08-11بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به فلسطین: اندکی صبر، سحر نزدیک است


ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: کشتار دسته جمعی و هولناک فلسطینیان در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفّاک و دروغ بودن شعارهای حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

- سخنگوی وزارت خارجه خطاب به فلسطین: اندکی صبر، سحر نزدیک است ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: کشتار دسته جمعی و هولناک فلسطینیان در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفّاک و دروغ بودن شعارهای حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد شکست های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد.

  ‏به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه ایکس نوشت: کشتار دسته جمعی و هولناک فلسطینیان در هر مکان و زمان، ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و چهره حقیقی حامیان ضدبشری این رژیم سفّاک و دروغ بودن شعارهای حقوق بشری آمریکا و برخی مدعیان اروپایی را به همه جهانیان نشان داد.

  البته به رغم این جنایات و قتل عام فجیع فلسطینیان، شکست های راهبردی رژیم صهیونیستی از زمان وقوع عملیات طوفان الاقصی تاکنون، هرگز جبران نخواهد شد.


برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه - رژیم صهیونیستی - سخنگوی وزارت - وزارت خارجه - ناصر کنعانی - صهیونیستی - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به فلسطین: اندکی صبر، سحر نزدیک است

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به فلسطین: اندکی صبر، سحر نزدیک است