مطالب مرتبط:
ماجرای سقوط مرگبار هواپیما در شهرک آزادی تهران
اعزام ناوگان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه به مرز تمرچین و مهران
تظاهرات در اسراییل برای آزادی اسرا و تغییر کابینه ادامه دارد
اولیای دمی که با دیه 45 زندانی را آزاد کردند + فیلم
ماجرای سقوط مرگبار هواپیما در شهرک آزادی تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مرداد 1403 ساعت 08:352024-08-11اقتصادي

آزادی 35 زندانی توسط یک خیر در ارومیه


معاون حل اختلاف آذربایجان غربی از آزادی 35 زندانی در نتیجه کمک مالی یک خیر نیک سیرت در شعبه 19 شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون حل اختلاف آذربایجان غربی از آزادی 35 زندانی در نتیجه کمک مالی یک خیر نیک سیرت در شعبه 19 شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه خبر داد.

اکبر اسدی با اعلام این خبر گفت: در پی حضور یک خیر نیک سیرت در شعبه 19 شورای حل اختلاف شهرستان ارومیه و اهدای مبلغ 3 میلیارد و 550 میلیون ریال برای آزادی زندانی، تعدادی از زندانیان بی بضاعت مالی و واجد شرایط که مدت حبس خود را به پایان رسانده و همچنان به علت عدم توانایی مالی در پرداخت مبلغ رد مال همچنان در حال تحمل حبس بودند شناسایی و به منظور آزادی تعداد بیشتری از محکومین توسط مبلغ اهدایی این خیر نیکوکار، با تشکیل جلسات متعدد با شاکیان و هماهنگی با شعب اجرای احکام طی پروسه یک ماهه تعداد 35 نفر از آنان از زندان آزاد و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت حل اختلاف استان آذربایجان غربی؛ وی ضمن ارج نهادن به اقدام ارزشمند و خداپسندانه این خیر نیکوکار و قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط همکاران شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه و صلح یاران مددکاری زندان ، اظهار امیدواری کرد: با فراهم نمودن زمینه مشارکت خیرین در ای


برچسب ها: حل اختلاف - شورای حل اختلاف - آذربایجان غربی - زندان - زندانی - اختلاف - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 35 زندانی توسط یک خیر در ارومیه

آزادی 35 زندانی توسط یک خیر در ارومیه