مطالب مرتبط:
ظفرقندی فرد مورد نظر و مطلوب در حوزه بهداشت و درمان است
حمایت تاج گردون از وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان
رشد 54 درصدی صدور اسناد تک برگ اراضی کشاورزی استان کرمانشاه
برنامه های ظفرقندی برای توسعه بهداشت و درمان، اصولی است | وزیر پیشنهادی، کادر درمان را در اولویت قرار داده است
سابقه درخشان ظفرقندی عامل موفقیت در وزارت بهداشت و درمان خواهد شد/ مجلس فارغ از جریان های سیاسی رأی خواهد داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 مرداد 1403 ساعت 13:452024-08-16پزشكي

کرمانشاه جزء استان های پیشرو در حوزه بهداشت و درمان است


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پیشرو در حوزه بهداشت و درمان یاد کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پیشرو در حوزه بهداشت و درمان یاد کرد.

حسینعلی شهریاری، امروز (26 مرداد) در حاشیه افتتاح چهار پروژه درمانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در سالهای پس از انقلاب اسلامی، گفت: خوشبختانه نظام توجه ویژه ای به حوزه سلامت مردم دارد و شاهد افتتاح پروژه های مختلف در این حوزه هستیم.

وی از کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پیشرو در حوزه بهداشت و سلامت یاد کرد و افزود: در این استان چهار هزار تخت بیمارستانی به ازای دو میلیون نفر جمعیت داریم که نسبت خوبی محسوب میشود.

وی به تجهیزات درمانی این استان هم اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه این استان وضعیت خوبی در بحث تجهیزات بهداشت و درمان داشته و امروز شاهد افتتاح 185 میلیارد تومان پروژه درمانی در این استان بودیم.

شهریاری در بخش دیگر صحبت های خود در خصوص تعرفه ها و معوقات کادر بهداشت و درمان گفت: 12 سال پیش تعرفه های پرستاری را مصوب کردیم، اما دولت های قبل آن را اجرایی نکردند تا اینکه دولت شهید رییسی گام مهمی


برچسب ها: بهداشت و درمان - حوزه بهداشت و درمان - رییس کمیسیون بهداشت و درمان - کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - کرمانشاه - بهداشت - کمیسیون بهداشت و درمان
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه جزء استان های پیشرو در حوزه بهداشت و درمان است

کرمانشاه جزء استان های پیشرو در حوزه بهداشت و درمان است