مطالب مرتبط:
فیلم| روایت عجیب ضرغامی از جلسه شورای عالی فضای مجازی
روایت عجیب ضرغامی از جلسه شورای عالی فضای مجازی + ویدئو
روایتی از مدل تحلیل ها در جلسه شورایعالی فضای مجازی | مثال جنجالی لایو زن در ساحل! (فیلم)
فیلم/ روایت عجیب ضرغامی از جلسه شورای عالی فضای مجازی
جنجال رد مرز کبری غلامی پس از تذکر حجاب در ایران | کبری غلامی الان کجاست ؛ جرم کبری غلامی چیست؟ | اعتراضات درباره کبری غلامی در فضای مجازی به اوج رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1403 ساعت 14:502024-08-05بين الملل

فضای مجازی انگلیس روی موج اسلام هراسی


نوجوانی 17 ساله، چاقو به دست، سر از بزمی در شهر ساوت پورت انگلیس درآورد، 3 کودک را کشت، به دو بزرگسال و هشت کودک دیگر جراحات شدید وارد کرد و کشوری را به هم ریخت! - نوجوانی 17 ساله، چاقو به دست، سر از بزمی در شهر ساوت پورت انگلیس درآورد، 3 کودک را کشت، به دو بزرگسال و هشت کودک دیگر جراحات شدید وارد کرد و کشوری را به هم ریخت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند نوشت: چندین شهر انگلستان صحنه شورش خشونت بار گروه های راست افراطی شد، به گونه ای که دولت تازه نفس کی یر استارمر را واداشت تا نیروهای پلیس را به دلیل ادامه دار بودن ناآرامی ها در وضعیت اضطراری قرار دهد.

جنایت دردناکی رخ داد، اما چه چیزی پشت فراگیری آشوب های خشونت بار در سراسر انگلیس قبل از مشخص شدن هویت و انگیزه ضارب (که بعد مشخص شد زاده بریتانیاست با پدر و مادری با اصالت رواندایی که کشوری مسیحی است) قرار دارد و چرا دامن مسلمانان را گرفته است؟ موج اسلام هراسی در فضای مجازی بی سابقه نیست رد آشوب های خشونت‎بار بریتانیا -که از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد- به جایی نمی رسید جز شبکه های اجتماعی و بازیگران نفرت که از هر فرصتی برای قبضه این پلتفرم ها با هدف نمایش تعصبات مذهبی یا نژادی استفاده می کنند.


برچسب ها: انگلیس - کودک - کشوری - نوجوانی - وضعیت اضطراری - اسلام هراسی - خشونت
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی انگلیس روی موج اسلام هراسی

فضای مجازی انگلیس روی موج اسلام هراسی