مطالب مرتبط:
عناصر تمدن سازی اسلامی به شکل کامل در پیاده روی اربعین وجود دارد
پیاده روی اربعین حسینی در مسیر کربلای معلی| پخش زنده از ایران پرس
پیاده روی اربعین 1403- 1
دینار عراقی وسیله ای مهم و کارآمد در پیاده روی اربعین
حرکت کاروان 180 نفری پیاده روی اربعین از شهر فین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مرداد 1403 ساعت 14:052024-08-12سياسي

هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین


رییس پلیس پیشگیری فراجا ضمن اعلام آماده باش پلیس برای تأمین امنیت زائران از مبداء تا مقصد، گفت: زائران باید مراقب وسایل شخصی خود باشند و با افراد مشکوک ارتباط برقرار نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی مویدی در رابطه با اقدامات پلیس پیشگیری فراجا در کنگره عظیم و مردمی اربعین حسینی اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به زائران حضرت اباعبدالله(ع) و فرهنگ عاشورایی که بزرگترین نعمت جهان تشیع است و به نوعی برای برخی غبطه محسوب می شود نصیب ما شده و در این راه آماده خدمتگزاری هستیم.

فراجا در طی سال برای اربعین برنامه ریزی می کند وی با بیان این که خوشبختانه با تدابیر فرماندهان فراجا در طول سال، برنامه های متعددی متناسب با زمان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم برگزار شده و در این راستا پلیس تلاش می کند نهایت خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را فراهم کند که این موضوع به اذعان دیگران پلیس برجسته ترین سازمانی است که عاشقانه در این مسیر قدم برداشته است و فراجا الحمداله بهره کافی را از این مراسم برده است.

سردار مویدی خاطرنشان کرد: با تأسی از این فرهنگ و مکتب، باب شهادت در فرماندهی انتظامی باز است و مشاهده می کنیم روزانه ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت مردم جان خود را تقدیم می کنند.


برچسب ها: خدمتگزاری - زائران - پلیس پیشگیری - پلیس - اربعین - پیاده روی اربعین - پیشگیری
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین

هشدارهای پلیس برای پیاده روی اربعین