مطالب مرتبط:
بررسی آخرین تحولات منطقه در دیدار روسای جمهور ترکیه و مصر
مسکن ملی شهر قنوات بر ریل سرعت
گفت وگوی وزیر خارجه عربستان و مقام اروپایی درباره آخرین تحولات غزه
گذشتِ اولیای دم از قصاص، به یادِ امام رئوف در مشگین شهر
خواهرخواندگی کاشان و کازانلاک زمینه ساز تحقق منافع مشترک 2 شهر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-05اقتصادي

شهر زیراب در مدار تحولات عمرانی


شهردار زیراب سوادکوه با اعلام اینکه این شهر در مدار تحولات عمرانی قرار گرفته است، گفت: تغییر فضای مرکز شهر، نوسازی جداول بلوار، آغاز موزاییک فرش های سطح شهر و تداوم نهضت آسفالت، - توسعه پارک ها و پیوست فرهنگی پروژه ها از فعالیت های عمرانی شهرداری زیراب است.

یاور حمیدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در سوادکوه به فعالیت های عمرانی و شهری زیراب پرداخت و در خصوص طرح هادی و طرح جامع شهری اظهار کرد: طرح هادی به مدت 20 سال در شهر زیراب استفاده شد و پیش نویس طرح جامع در شورای پنجم شهر زیراب نوشته شد.

وی با بیان اینکه در شهر زیراب طرح هادی 700 هکتار بود و در طرح جامع 820 هکتار پیشنهاد شد، افزود: این طرح توسط راه و شهرسازی به 630 هکتار کاهش پیدا کرد که خسارت جدی به مردم وارد شد.

اجرای طرح تفضیلی شهر شهردار زیراب با اشاره به ایرادات این طرح اضافه کرد: برای طرح تفضیلی مشاور گرفتیم و پیش بینی می شود تا پایان شورای ششم به ثمر برسد.

این مسئول از هزینه 2 میلیارد تومانی برای عکسبرداری از سطح شهر خبر داد و یادآور شد: جمع آوری آب‎های سطحی، تدقیق طرح جامع و کمک به مطالبات به جای مردم، بخشی از فواید عکسبرداری از سطح شهر است.

حمیدی به موضوع مهم و راهبردی زیراب یعنی پل شهید صادقی اشاره کرد و گفت: پیمانکار این پل که در قالب پدافند غیرعامل تعریف می شود، با بس


برچسب ها: زیراب - شهر زیراب - عمرانی - شهردار زیراب - طرح هادی - شهردار - هکتار
آخرین اخبار سرویس:

شهر زیراب در مدار تحولات عمرانی

شهر زیراب در مدار تحولات عمرانی