مطالب مرتبط:
پایان جشنواره ملی آش با معرفی سرآشپزان برگزیده
تجلیل از 110 دانش آموز برگزیده سومین جشنواره هنری مدارس سمپاد کشور در شیراز
اعلام جزییات رقابت های بخش آوایی جشنواره ملی قرآن دانشجویان
تمدید مهلت نام نویسی در جشنواره موسیقی گروه نوازی تهران
آغاز به کار کمیته رسانه ای جشنواره ملی قرآن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 20:252024-09-07اقتصادي

16 گروه برای مرحله نهایی جشنواره ملی سرود آفرینش برگزیده شدند


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینک اراک فردا میزبان دومین جشنواره ملی سرود آفرینش است، افزود: 16 گروه برای مرحله نهایی برگزیده شدند.

- اراک- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با اشاره به اینک اراک فردا میزبان دومین جشنواره ملی سرود آفرینش است، افزود: 16 گروه برای مرحله نهایی برگزیده شدند.

احسان منصوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 18 و 19 شهریورماه جاری در اراک، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی این جشنواره که زمستان پارسال و بهار امسال برگزار شد، یک هزار و 111 گروه (بالغ بر 20 هزار نفر) از 29 استان، شرکت داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 16 گروه برای مرحله نهایی این جشنواره انتخاب شدند که طی 2 روز آتی در اراک میزبان آنها خواهیم بود و فردا در فرهنگسرای شهر، اجرای سرود پیش بینی شده و 19 شهریورماه (دوشنبه) نیز آیین اختتامیه برگزار می شود.

منصوری با بیان اینکه سه گروه توسط هیأت داوران انتخاب خواهند شد و یک گروه نیز در قالب انتخاب مردمی، منتخب می شوند، افزود: فیلم اجرای این گروه ها در آپارات بارگذاری شده است و مردم از سراسر کشور می توانند با دیدن این اجراها، به آنها رأی بدهند و در واقع آرای مردمی از این ط


برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان - کودکان و نوجوانان - کانون پرورش فکری - جشنواره - جشنواره ملی - مرحله نهایی - پرورش فکری
آخرین اخبار سرویس:

16 گروه برای مرحله نهایی جشنواره ملی سرود آفرینش برگزیده شدند

16 گروه برای مرحله نهایی جشنواره ملی سرود آفرینش برگزیده شدند