مطالب مرتبط:
اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق خنثی کننده توطئه استکبار در ایجاد ناامنی در منطقه است
اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق خنثی کننده توطئه ایجاد ناامنی در منطقه است
سفیر ایران در عراق: 2 سال پیش توافق امنیتی بین شورای امنیت ملی ایران و عراق انجام گرفت که مهمترین مساله آن کنترل مرزها و دور ساختن کردهای جدایی طلب بود/ کرد های جدایی طلب را مخیر کردیم که به اردوگاه های پناهندگی منتقل شده و عملیات تروریستی علیه ایران انجام ندهند/ کسانی که دستشان به خو
«بهزاد خسروی» تحویل دستگاه امنیتی ایران شد
منبع آگاه: بهزاد خسروی تحویل دستگاه امنیتی ایران شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-09سياسي

توافقنامه امنیتی ایران و عراق خنثی کننده توطئه ناامنی در منطقه


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

- نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان، گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شبکه خبر در برنامه گفتگوی ویژه خبری موضوع اعزام عناصر تروریست از مرزهای غربی ایران را با حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان و سفیر پیشین ایران در عراق، اسماعیل کوثری عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سیدرضا صدرالحسینی کارشناس امور بین الملل بررسی کرده است.

راجع به ماهیت این گروه تروریستی بفرمایید؟ شاید مهم تر از اینکه همکاری امنیتی را تعریف کردیم، این مسئله گروه های تروریستی و گروه های ضد انقلابی که آمدند در مرزهای مشترک مستقر شدند به ماهیت این ها بپردازیم.

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ما شاهد تحرکات توطئه آمیز علیه انقلاب، ملت ایران و نظام نوپا شدیم.


برچسب ها: ایران و عراق - گروه های تروریستی - رییس جمهور - تروریست - افغانستان - توافقنامه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

توافقنامه امنیتی ایران و عراق خنثی کننده توطئه ناامنی در منطقه

توافقنامه امنیتی ایران و عراق خنثی کننده توطئه ناامنی در منطقه