مطالب مرتبط:
اعزام 49 کاروان سمنان به عتبات در نیمه اول امسال
اعزام 25 هزار زائر از خراسان جنوبی به مشهد مقدس
اعزام 150 هیات مذهبی یزد به مشهد مقدس
اعزام بیش از 1000 زائر به مشهد مقدس از استان همدان
اعزام 1000 زائر از استان همدان به مشهد مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 15:152024-09-01سياسي

اعزام خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدسه و عتبات عالیات


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از اعزام 45 هزار خانواده کارکنان فراجا برای زیارت اماکن مقدس و عتبات عالیات طی سال های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مازندران ، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی صبح امروز در حاشیه مراسم سالروز رحلت پیامبر اعظم سلام الله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام علی بن موسی الرضا (ع)، این ایام حزن و اندوه را به همه ملت ایران و به خصوص مردم عزیز و ولایتمدار و شهید پرور مازندران تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: بحمدالله یکی از جلوه های نمادین خدمت خالصانه و مهربانانه که تصویری از خدمت را برای همکاران و مردم ایران از پلیس به نمایش می گذارد، حضور مقتدرانه و مهربانانه پلیس برای برگزاری حماسه بزرگ و جهانی اربعین است.

نماینده ولی فقیه در فراجا، تصریح کرد: حقیقتاً باید از تدابیر هوشمندانه و میدانی شخص فرمانده کل انتظامی و همه فرماندهان و کارکنان انتظامی که مبدا حرکت زوار و عاشقان اباعبدالله هستند و به ویژه در حوزه های اعزام زائران از مبداء، امنیت طول مسیر، خروج و ورود زائر و دیپلماسی قوی با کشور عراق در زمینه ای مختلف انجام شد قدردانی کرد.

وی افزود: یک تحول دیگری هم با برپایی موکب های نه گانه در فرماندهی انتظامی رخ داد که با حمایت و نذورات مردمی در مرز های نه گانه برپا شد که اقدامات فرهن


برچسب ها: عتبات عالیات - اماکن مقدس - شهادت امام حسن مجتبی - سازمان عقیدتی سیاسی - مازندران - علی بن موسی الرضا - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

اعزام خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدسه و عتبات عالیات

اعزام خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدسه و عتبات عالیات