مطالب مرتبط:
مشارکت مردم مهم ترین اصل در مدیریت شهری است
فیلم | گزارش باورنکردنی یک ایرانی از رفتار مسئولان شهرسازی در ژاپن با مردم حین عملیات های شهری
12 اقدام مدیریت شهری صباشهر برای تبدیل شدن پارک شهروند
آغاز ساخت فاز یک پروژه دوگاز/ اتمام ساخت زیرگذر میدان سپاه در این دوره مدیریت شهری
ساماندهی اتباع وظیفه مدیریت شهری نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 12:552024-09-14اجتماعي

مشارکت مردم، مهم ترین اصل در مدیریت شهری است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی مشارکت مردم را مهم ترین اصل در مدیریت شهری برشمرد و گفت: اگر مردم در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند و شهر را برای خودشان بدانند شهرهای ما توسعه پیدا می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی مشارکت مردم را مهم ترین اصل در مدیریت شهری برشمرد و گفت: اگر مردم در اداره امور شهر مشارکت داشته باشند و شهر را برای خودشان بدانند شهرهای ما توسعه پیدا می کنند.

مرتضی موحدنیا در جمع شهرداران استان کرمان که برای بازدید از پروژه های شهری و تبادل تجربیات با شهرداری تبریز به این شهر سفر کرده اند، افزود: شهر برای مردم است و ما همه خدمات را برای مردم انجام می دهیم و اگر مردم از کیفیت خدمات ما راضی نباشند کل زحمات ما ارزش خود را از دست می دهد؛ بنابراین باید در هر کاری نظر مردم را بدانیم و رضایت مردم را مد نظر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه وظایف هیچ نهادی به گستردگی شهرداری ها نیست، گفت: مردم انتظارات زیادی از شهرداری ها دارند که برآورده کردن آنها نیازمند منابع مالی است.

موحدنیا ادامه داد: شهرداری ها یک سری منابع درآمدی ثابت دارند که در طول سال محقق می شود، اما این درآمدها برای اداره کردن شهرها کافی نیست و در بسیاری از شهرها تنها پرد


برچسب ها: معاونت هماهنگی امور عمرانی - استانداری آذربایجان شرقی - آذربایجان شرقی - مردم - مشارکت مردم - مدیریت شهری - مشارکت
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم، مهم ترین اصل در مدیریت شهری است

مشارکت مردم، مهم ترین اصل در مدیریت شهری است