مطالب مرتبط:
آخرین وضعیت ابوالفضل پورعرب پس از بستری در بیمارستان
بستری شدن 130 تن پس از یک جشن در هند
دلیل بستری شدن ابوالفضل پورعرب
بیمارستان قدیمی و معروف تهران پلمب شد
اسراییل 5 بار طی هفته از تامین سوخت بیمارستان های غزه خودداری کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 16:402024-08-28حوادث

11 زائر پاکستانی همچنان در بیمارستان بستری هستند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی در یکی از محورهای فارس گفت: هنوز 11 نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان های فارس بستری هستند.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی در یکی از محورهای فارس گفت: هنوز 11 نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان های فارس بستری هستند.

مهرداد شریفی امروز، 7 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در شامگاه 4 شهریورماه جاری یک دستگاه اتوبوس زائران پاکستان در محور نی ریز ـ سیرجان به دلیل نقص فنی با یک دستگاه تریلر تصادف می کند که در این حادثه 41 نفر مصدوم می شوند.

وی افزود: کار درمان این مصدومان از همان شب آغاز شد و اکنون 11 نفر از مصدومان در بیمارستان های شهرهای شیراز، استهبان، نی ریز و فسا بستری هستند.

شریفی در ادامه سخنان خود از فعالیت 71 بیمارستان با 8 هزار و 248 تخت در بخش های خصوصی، دانشگاهی و مراکز نظامی در سطح استان فارس خبر داد و گفت: همچنین 1300 درمانگاه و موسسه درمانی در سطح استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 1609 متخصص و یک هزار و 30 مطب عمومی و 513 دفتر کار در گروه های مختلف در استان مشغول به فعالیت هستند، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - زائران پاکستان - بیمارستان - بیمارستان های فارس - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - زائران پاکستانی
آخرین اخبار سرویس:

11 زائر پاکستانی همچنان در بیمارستان بستری هستند

11 زائر پاکستانی همچنان در بیمارستان بستری هستند