مطالب مرتبط:
اجرای طرح پارکینگ طبقاتی در شاهرود
اجرای طرح تعریض خیابان بزرگمهر شهرکرد
مساجد کانون اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی
اجرای طرح گشت های مشترک آسیب های اجتماعی در اسلامشهر
تصاویر/اجرای طرح «محله اربعینی» در نهاوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 09:302024-08-22اقتصادي

اجرای 13 طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری


رییس اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد از اجرای 13 طرح ساماندهی فضای سبز از ابتدای سال جاری تاکنون در محمودآباد خبرداد و گفت: برای اجرای این 13 طرح اعتباری بالغ بر 29 میلیارد و 119 میلیون ریال هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمار قاسمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشت بیش از 25000 جعبه نشاء در سطح شهر با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 750 میلیون ریال انجام شده است، اظهار کرد: فضای سبز بوستان آهومحله با اعتبار 800 میلیون ریال ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه برای ایجاد فضای سبز امتداد کنارگذر شرقی، 1 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: کاشت نهال و پالم در ساحل خیابان آزادی با 8 میلیارد و 169 میلیون ریال و کاشت درخت در پیاده روی دریای 14 با 1 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار انجام شده است.

قاسمی به ایجاد فضای سبز در پل خیابان آزادی شهر محمودآباد با هزینه 700 میلیون ریالی اشاره کرد و گفت: بهسازی اطراف میدان شهید کاظمی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال، بهسازی فضای سبز پارک کودک با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و بهسازی فضای سبز حاشیه شهرود (دریای 6) با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز و پارکهای شهرداری محمودآباد در 4 ماهه نخست سال جاری است.


برچسب ها: فضای سبز - میلیون - محمودآباد - میلیارد - ریال - اعتبار - خیابان آزادی
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 13 طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری

اجرای 13 طرح ساماندهی فضای سبز در محمودآباد طی سال جاری