مطالب مرتبط:
کارت های سرمایه گذاری ماسک امپایر 7 شهریور 1403 (چهارشنبه)
کارت های سرمایه گذاری روزانه بازی ماسک امپایر امروز 7 شهریور و فردا 8 شهریور 1403
مجمع سرمایه گذاری سهام عدالت یزد 25شهریور برگزار می شود
برد- برد سرمایه گذاری در عرصه تولید، در صنعت وکشاورزی
سرمایه گذاری در تولیدات کشاورزی، سود مشترک صنعت و کشاورزی را به همراه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:052024-08-28سياسي

تاکید بر حل بحران آب و جذب سرمایه گذاری در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن افشارچی روز چهارشنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته دولت، افزود: در موضوعات و مسائل متعدد شاهد بودیم که با ورود دستگاه قضایی به ویژه رییس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان به برخی .

- استاندار زنجان با اشاره به همکاری موثر دستگاه قضایی در اجرای پروژه ها، بر لزوم حل مشکلات استان به ویژه بحران آب و جذب سرمایه گذاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن افشارچی روز چهارشنبه در دیدار رییس کل دادگستری استان زنجان به مناسبت هفته دولت، افزود: در موضوعات و مسائل متعدد شاهد بودیم که با ورود دستگاه قضایی به ویژه رییس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان به برخی برنامه ها و پروژه ها در اجرای آنها تسریع و تسهیل شد که جای قدردانی دارد.

وی بر لزوم تدبیر برای حل مسائل با حفظ صنعت و تولید استان تاکید کرد و ادامه داد: باید اقداماتی در دستور کار قرار گیرد تا مسائل زیست محیطی فعالیت واحد های صنعتی در استان به کمترین حد برسد.

افشارچی با تاکید بر هم گرایی و هم افزایی مدیران و مسؤولان برای حل مشکلات استان، گفت: یکی از مسائل مهم استان مقوله مهم آب است که این موضوع باید مورد توجه همه مدیران و شهروندان قرار گیرد.


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - استان - دادگستری استان - دادگستری استان زنجان - دستگاه قضایی - دادستان مرکز استان
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر حل بحران آب و جذب سرمایه گذاری در زنجان

تاکید بر حل بحران آب و جذب سرمایه گذاری در زنجان