مطالب مرتبط:
کارآفرینی بانوی موفق محلاتی در فضای 2 متری
نام گذاری تعدادی از معابر شهر مشهدمقدس به نام های 47 بانوی شهید
بانوی چرداولی ، طلاهایش را فروخت تا یک زندانی را آزاد کند
شرکت 25 بانوی کرجی در دوره تربیت مربی مهد قرآن
پایش پزشکی فضای سبز شهر یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 09:202024-09-10سياسي

کارآفرینی بانوی محلاتی در فضای 2 متری


کارآفرینی یک بانوی موفق محلاتی از تولید در فضای 2 متری آغاز و بی صبرانه چشم انتظار مساعدت مسئولان امر برای احداث کارگاه است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بانوی کارآفرین محلاتی، 14 سال پیش فعالیت خود را تقریباً از هیچ آغاز کرده و با موفقیت پیش برده است و اما اکنون برای توسعه کارگاه خود با موانعی مواجه شده است.

اشتغال و درآمدزایی از پیش نیازهای هر خانواده به عنوان کوچک ترین و با اهمیت ترین تشکل جامعه است و بر اساس اصل دهم قانون اساسی خانواده واحد بنیادی جامعه اسلامی است و تمام قوانین، مقررات و برنامه ریزی های مربوط باید در جهت تسهیلگری تشکیل خانواده، پاسداری از قداست آن و استواری روابط خانوادگی بر پایه حقوق و اخلاق اسلامی باشد.

و بر اساس اصل بیست و هشتم دولت موظف است با رعایت نیاز جامعه به مشاغل گوناگون، برای همه افراد امکان اشتغال به کار و شرایط مساوی را برای احراز مشاغل ایجاد کند .

اما در شرایط کنونی ایجاد اشتغال برای تمام افراد جامعه توسط دولت، امری ناممکن است و بخشی از اشتغال زایی بر عهده افراد، شرکت های تعاونی و بخش خصوصی است.

قطار اشتغال زایی غیردولتی گاهی از مسیر خوداشتغالی و گاهی از مسیر کسب و کارهای کوچک می گذرد، کسب و کارهای کوچک زمانی که پیوست خانوادگی به خود بگیرد، علاوه بر کسب درآمد، با بهره گیری از مشارکت


برچسب ها: کارآفرین - خانواده - کارآفرینی - بانوی - جامعه - بانوی کارآفرین - روابط خانوادگی
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی محلاتی در فضای 2 متری

کارآفرینی بانوی محلاتی در فضای 2 متری