مطالب مرتبط:
خدمات دهی رایگان گروه جهادی پزشکی به مردم مناطق مردم
خدمات دهی رایگان گروه جهادی پزشکی به مردم مناطق محروم
خدمات جهادی در بخش گلزار بردسیر
تشییع پیکر مصطفی لشکری خبرنگار روزنامه قدس در حرم مطهر رضوی
استقبال از 5 هزار زائر پیاده رضوی ازسوی گروه های جهادی قوچان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 21:202024-08-29پزشكي

خدمات جهادی پزشکی در مسیر منتهی به حرم رضوی ارائه می شود


عضو گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی صفر دانشجویان و پزشکان بسیجی با استقرار در برخی از ایستگاه های سلامت، - مشهد- عضو گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در دهه پایانی صفر دانشجویان و پزشکان بسیجی با استقرار در برخی از ایستگاه های سلامت، به زائران خدمات ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی زاهدی با اشاره به اینکه در دهه پایانی ماه صفر تعداد زائران بارگاه منور رضوی در مشهد به خصوص در مسیرهای منتهی به حرم رضوی، افزایش می یابد و در این راستا دسترسی عمومی مردم به خدمات بهداشت و درمان باید تسهیل شود، اظهار کرد: در ایستگاه سلامت، خدمات پزشکی، دارو و تزریقات برای مراجعین انجام می شود.

عضو گروه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بین اینکه گروه جهادی صراط الحمید در تمام ایام سال با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار و روستاها، خدمات درمانی مردم را به صورت رایگان ارائه می کند تصریح کرد: این خدمات در دایره وسیعی از خدمات دندان پزشکی، پزشکی، مامایی، بهداشتی، فیزیوتراپی، دارویی، شناسایی و ارجاع بیماران به سطوح بالاتر انجام می شود.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی مشهد - گروه جهادی - بسیج دانشجویی - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهادی پزشکی در مسیر منتهی به حرم رضوی ارائه می شود

خدمات جهادی پزشکی در مسیر منتهی به حرم رضوی ارائه می شود