مطالب مرتبط:
لزوم تقویت وحدت اسلامی
شیعه و اهل سنت برای تقویت وحدت اسلامی همفکری کنند
هفته وحدت، فرصت احیاء ارزش های اسلامی و تقویت برادری در جهان اسلام است
هفته وحدت، فرصتی برای تقویت همبستگی اسلامی
مسلمانان در جهت تقویت وحدت اسلامی تلاش کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 16:002024-09-20سياسي

باید وحدت اسلامی تقویت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم دهقانی در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که با استفاده از تکنولوژی به کشتار دسته جمعی مردم غزه و فلسطین اقدام کرده است اظهار کرد: امروز مظلومین عالم در جهان بشریت غزه و فلسطین هستند و این روزها جنایت بی حد و مرز اسراییل را شاهدیم، رژیم غاصب جنایت ترور را به صورت دسته جمعی در دستور کار خود قرار داده و ما کوبنده تر از هر روز باید مرگ بر اسراییل را بیان کنیم .

امام جمعه بجستان با تاکید بر اینکه در هفته وحدت قرار داریم و لازم است امت اسلامی ید واحده باشند تصریح کرد: این روزها که مساله غزه مطرح است باید در کنار مردم فلسطین قرار بگیریم که نشانه وحدت است، اگر وحدت بود امروز شاهد این جنایات نبودیم.

وی بیان کرد: آنچه که بر سر جهان اسلام می آید عدم قبولی کلام امامین جامعه است عده ای منادی اسلام هستند اما علیه اسلام خنجر می کشند وحدت اگر بود امروز شاهد جنایات های بی حد و مرز اسراییل نبودیم، باید وحدت اسلامی تقویت شود.

دهقانی افزود: مشکلات با وحدت همگانی حل می شود، اختلاف سلیقه نباید حرکت توسعه و پیشرفت را تحت تأثیر قرار دهد، هدف حل مشکلات مردم باشد.


برچسب ها: اسلام - وحدت اسلامی - وحدت - رژیم غاصب صهیونیستی - اسلامی - فلسطین - رژیم غاصب
آخرین اخبار سرویس:

باید وحدت اسلامی تقویت شود

باید وحدت اسلامی تقویت شود