مطالب مرتبط:
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از افزایش تعداد معلولان در 10 سال اخیر در استان خبر داد و بر ضرورت جدی تر گرفتن اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد.
صادرات و واردات کالا از طریق گمرکات استان بوشهر افزایش یافت
سهم اشتغال جوانان استان بوشهر در صنایع نفت و گاز افزایش یابد
واگذاری 3 هزار قطعه زمین مسکونی به مردم استان بوشهر
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:002024-09-10اقتصادي

افزایش 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف های ملی 6800 میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل 62 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف های ملی 6800 میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که نسبت به سال قبل 62 درصد افزایش یافته است.

علی پورداود روز سه شنبه با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: ارزیابی فعالیت و عملکرد دستگاه های اجرایی در قالب 5 گروه بر اساس وظایف و مسئولیت های آنان تقسیم بندی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی فعالیت دستگاه های اجرایی استان بوشهر مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی و گرامیداشت شهدای خدمت استان بوشهر 32 دستگاه به عنوان برتر و نمونه در بخش های مختلف مشخص و معرفی شدند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در ادامه به اعتبارات ابلاغی به استان پرداخت و افزود: تاکنون از محل اعتبارات استانی و ردیف های ملی 6800 میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده است.


برچسب ها: استان بوشهر - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - استان - بوشهر - جشنواره شهید رجایی - رییس سازمان مدیریت - دستگاه های اجرایی
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر

افزایش 62 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر