مطالب مرتبط:
افغانستانی ها حق کارگران ایرانی را خورده اند؟
جزییاتی از اقدامات شهرداری تهران در حوزه مسکن
وعده تازه مسکنی شهرداری تهران؛ چند واحد مسکونی امسال تکمیل می شوند
افزایش 2.5 برابری نوسازی بافت فرسوده در پایتخت/ آخرین خبرها از دستاورد قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران
وعده شهرداری تهران چه شد؟ / از 26 شهرک زاکانی خبری نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 08:552024-09-10سياسي

به کارگیری کارگران افغانستانی در شهرداری تهران


رییس شورای شهر با اعلام اینکه از سوی شهرداری هنوز نامه ای به ما در مورد فرصت دادن برای جایگزینی کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع نرسیده است، - رییس شورای شهر با اعلام اینکه از سوی شهرداری هنوز نامه ای به ما در مورد فرصت دادن برای جایگزینی کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع نرسیده است، گفت: فعالیت کارگران اتباع باید قانونی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم در زمینه اسناد مشکلاتی داشتند که از دفترداران دعوت کردیم تا گزارشی از اقدامات ارائه دهند، اظهار کرد: چند گزارش حسابرسی و پرونده باغات هم در جلسه امروز قرائت خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر مهر فرا برسد و باران هم ببارد و اتفاقی هم بیفتد ترافیک تهران غیرقابل تحمل خواهد شد، تصریح کرد: تلاش های هماهنگی باید شکل بگیرد تا اتفاقی بیفتد.

حمل و نقل عمومی یک مسئله بغرنج است و در جلسه آینده دعوت خواهیم کرد که شهرداری گزارشی ارائه دهد، اما به هر شکل با گشایش مدارس ترافیک افزایش خواهد یافت و باید تلاش شود که اندکی از آن کاسته شود.

وی ادامه داد: آلودگی هوا هنوز شروع نشده و از چند روز آینده با شروع فصل سرما آلودگی هوا و مشکلات تنفسی را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها: کارگران - شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - رییس شورای شهر - رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری کارگران افغانستانی در شهرداری تهران

به کارگیری کارگران افغانستانی در شهرداری تهران