مطالب مرتبط:
حل و فصل مشکل بیمارستان رازی قائم شهر و اداره اوقاف با ورود دستگاه قضایی
حل و فصل مشکل بیمارستان رازی قائمشهر و اداره اوقاف با ورود دستگاه قضایی
مشکل بیمارستان رازی قائمشهر با ورود دستگاه قضایی حل شد
حل و فصل کشمکش بیمارستان قائمشهر با ورود دستگاه قضا
حل وفصل کشمکش بیمارستان قائمشهر با ورود دستگاه قضا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 13:502024-08-22سياسي

ورود دستگاه قضایی به حل و فصل مشکل بیمارستان رازی قایمشهر


رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به رأی قطعی صادره مبنی بر خلع ید و قلع و قمع مستحدثات بیمارستان رازی قایمشهر گفت: خللی در روند کار درمانی بیمارستان ایجاد نمی شود.

- قائمشهر -رییس کل دادگستری مازندران با اشاره به رأی قطعی صادره مبنی بر خلع ید و قلع و قمع مستحدثات بیمارستان رازی قایمشهر گفت: خللی در روند کار درمانی بیمارستان ایجاد نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس پوریانی در بازدید از بیمارستان رازی قائمشهر در خصوص مشکلات پیش آمده فیمابین اداره اوقاف و بیمارستان رازی، اظهار کرد: بیش از 10 سال قبل، رأی قطعی مبنی بر خلع ید و قلع و قمع بیمارستان صادر شد که در این پرونده خواهان اداره کل اوقاف استان بوده است.

رییس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با توجه به لازم الاجرا بودن حکم صادره مبنی بر قلع و قمع مستحدثات بیمارستان، امروز از محل اجرای حکم بازدید و طی آن با حضور مسئولین اداره کل اوقاف و بیمارستان، تصمیمات لازم در خصوص شیوه اجرای حکم اتخاذ شد.

پوریانی افزود: مقرر شد نظر به اهمیت حفظ سلامت مردم و برای پیشگیری از ایجاد هرگونه خلل در روند درمانی مردم، بخش های درمانی بیمارستان از جمله دیالیز و بخش های مشابه شامل حکم قلع و قمع نشده و به فعالیت خود ادامه دهد.


برچسب ها: بیمارستان - رییس کل دادگستری مازندران - بیمارستان رازی - دادگستری مازندران - رییس کل دادگستری - قلع و قمع - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه قضایی به حل و فصل مشکل بیمارستان رازی قایمشهر

ورود دستگاه قضایی به حل و فصل مشکل بیمارستان رازی قایمشهر