مطالب مرتبط:
ثبت نام رایگان دوره های بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن کرمانشاه آغاز شد
ثبت نام رایگان دوره های بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن کرمانشاه
روش دریافت کلید مینی گیم بازی همستر امروز شنبه 17 شهریور 1403
محل برگزاری بازی دربی مشخص شد؟
برگزاری بازی سپاهان ملوان در ورزشگاه فولادشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-07سياسي

برگزاری دوره های بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه


رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام دوره های رایگان بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام دوره های رایگان بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری استان خبر داد.

سیامک آزادی بازی سازی را قدم به دنیای کسب درآمد برای جوانان و نوجوانان دانست و با اشاره به ورود پارک علم و فناوری استان به این حوزه، گفت: مزیت این حوزه اتصال به بازارهای بین المللی و کسب درآمد ارزی است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون برخی شرکتهای استان از کشورهای اروپایی و آمریکایی سفارش گیم و انیمیشن دارند، تصریح کرد: این بازار به شدت گسترده است و افرادی که در این حوزه دانش و مهارت کافی دارند، دغدغه شغل ندارند.

آزادی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری در این حوزه به مراتب کمتر از سایر حوزه ها است گفت: اگر در سایر بخش ها دو میلیارد تومان برای ایجاد شغل نیاز است، در حوزه گیم و انیمیشن با حدود 500 میلیون تومان می توان شغل ایجاد کرد.

آزادی گفت: جذابیت این حوزه باعث شده بسیاری از دانش آموختگان دانشگاهی ما هم تمایل داشته باشند در این حوزه ورود کرده و آموزش های لازم را ببینند.


برچسب ها: پارک علم و فناوری استان - پارک علم و فناوری - علم و فناوری - فناوری - استان کرمانشاه - کرمانشاه - رییس پارک علم
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه

برگزاری دوره های بازی سازی در مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه