مطالب مرتبط:
انتشار فهرست تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک مرکزی به کجا رسید؟ | پیگیری مجلس ادامه دارد
آخرین وضعیت انتشار فهرست تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک مرکزی
آخرین وضعیت انتشار فهرست تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک مرکزی
پرداخت وام قرض الحسنه به کارکنان بانک مرکزی کذب است/ هیچگونه تسهیلاتی خارج از ضوابط در بانک مرکزی پرداخت نمی شود/ نرخ تسهیلات کارکنان بانک مرکزی حداقل 10درصد است/ منع دریافت وام از شبکه بانکی برای مدیران بانک مرکزی/ هیچ وامی با نرخ سود 4 درصد پرداخت نشده است
آیا فرزین رییس کل بانک مرکزی وام 5 میلیاردی دریافت کرده است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 18:052024-09-17اقتصادي

رییس بانک مرکزی فهرست کارمندان دریافت کننده تسهیلات بانکی را به مجلس می دهد


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد تا رییس کل بانک مرکزی فهرستی از افرادی که تسهیلات دریافت کرده اند را به کمیسیون ارائه دهد.

- رییس بانک مرکزی فهرست کارمندان دریافت کننده تسهیلات بانکی را به مجلس می دهد سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد تا رییس کل بانک مرکزی فهرستی از افرادی که تسهیلات دریافت کرده اند را به کمیسیون ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه مقصودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این جلسه با حضور آقای فرزین رییس کل بانک مرکزی در رابطه با وظایف بانک مرکزی پیرو سیاست گذاری ارزی و همچنین کنترل بازار ارز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی در کنترل بازار ارز موفق عمل کرده است افزود: آقای فرزین در این جلسه گفت که کنترل ارزی به درستی صورت گرفته و در پی آن تولید رشد مناسبی داشته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین رییس کل بانک مرکزی در این جلسه بیان کرد که گاهی اوقات دولتها برخلاف جهت و حرکت بانک مرکزی اقدام کرده و اوراق به پیمانکاران می دهد که این مسئله می تواند تنظیم بازار را به هم ریخته و ناترازی ایجاد کند.


برچسب ها: بانک مرکزی - کمیسیون اقتصادی مجلس - رییس کل بانک مرکزی - کمیسیون - کمیسیون اقتصادی - سخنگوی کمیسیون اقتصادی - کل بانک مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

رییس بانک مرکزی فهرست کارمندان دریافت کننده تسهیلات بانکی را به مجلس می دهد

رییس بانک مرکزی فهرست کارمندان دریافت کننده تسهیلات بانکی را به مجلس می دهد