مطالب مرتبط:
ادعای عجیب پرسپولیسی ها علیه آبی پوشان؛ استقلال باید 2 پنجره محروم شود!
خبر بد شامگاهی برای استقلال 18 شهریور 1403 | این بازیکن برای آبی ها دردسرساز شد
(ویدئو) یدک کشیدن رولزرویس با نیسان آبی
بازگشت محمدی به استقلال در روزی که نکونام آبی ها را تمرین داد
باشگاه استقلال تهران در بلاتکلیفی؛ آینده آبی پوشان چه می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:152024-09-09اقتصادي

ضرورت فعال تر شدن کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی


معاون وزیر نیرو با اشاره به پیش بینی پذیر بودن وضعیت همه مناطق و دشت ها با استفاده از مدل های موجود گفت: در اصفهان برای مدیریت منابع و مصارف آب و حل مشکلات آبی استان مدل سازی انجام شده تا بتواند بر کاهش یا بهبود نرخ فرونشست در این استان تأثیر بگذارد.

- معاون وزیر نیرو با اشاره به پیش بینی پذیر بودن وضعیت همه مناطق و دشت ها با استفاده از مدل های موجود گفت: در اصفهان برای مدیریت منابع و مصارف آب و حل مشکلات آبی استان مدل سازی انجام شده تا بتواند بر کاهش یا بهبود نرخ فرونشست در این استان تأثیر بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جوان بخت - معاون وزیر نیرو در یکصد و هفتمین نشست کارگروه سازگاری با کم آبی که به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، اظهار کرد: موضوع فرونشست به گفتمان رایج سال های اخیر تبدیل شده است، چرا که اثرات آن در نقاط مختلف کشور مشاهده می شود که به عنوان یک تهدید و اختلال تمدنی می تواند خطرساز باشد.

وی افزود: روشن است که یکی از دلایل محرز فرونشست، برداشت بی رویه از آب زیرزمینی است و حتی در مناطقی که آب سطحی افراطی برداشت می شود، نیز اثر خودش را دارد.

جوان بخت با اشاره به پیش بینی پذیر بودن وضعیت همه مناطق و دشت ها با استفاده از مدل های موجود گفت: در اصفهان برای مدیریت منابع و مصارف آب و حل مشکلات آبی استان مدل سا


برچسب ها: معاون وزیر نیرو - سازگاری با کم آبی - معاون وزیر - وزیر نیرو - شرکت مدیریت منابع آب ایران - منابع و مصارف - کارگروه سازگاری با کم آبی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فعال تر شدن کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی

ضرورت فعال تر شدن کمیته تخصصی سازگاری با کم آبی