مطالب مرتبط:
کار برای مردم اولویت دستگاه های اجرایی استان سمنان است
اولین گزارش رییس شورای اطلاع رسانی دولت چهاردهم به مردم/ حضرتی: به دنبال هماهنگی کلیه بخش های رسانه ای و روابط عمومی دولت هستیم/ استفاده از ظرفیت تمامی صاحب نظران عرصه رسانه، اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل، در اولویت است
بهزاد نبوی: اولویت نخست دولت پزشکیان باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد/رفع حصر برای بسیاری از طیف ها یک اولویت جدی است
توجه به نماز از اولویت ها در مباحث تربیتی است
اولویت های اعزام به عمره مفرده 1403 + اینفوگرافیک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 09:352024-09-08سياسي

صیانت از حقوق مردم از اولویت ها در جزیره خارگ است


مجموعه قضایی جزیره خارگ صیانت از حقوق مردم را اولویت اول کاری خود قرار داده تا در بخش خدمت رسانی به مردم دلسوزانه وارد عمل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده صبح یک شنبه در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره راهبردی خارگ یک سری ویژگی های منحصر به فرد دارد و دستگاه های اجرایی و قضایی این جزیره وظایف خاصی دارند که در این منطقه بتوانند با همدلی و وحدت رویه کار را پیش ببرند.

وی افزود: مجموعه قضایی جزیره خارگ صیانت از حقوق مردم را اولویت اول کاری خود قرار داده و عقلانیت را به این مهم اضافه کرده تا در بخش خدمت رسانی به مردم دلسوزانه وارد عمل شود.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: توسعه بدون برقراری امنیت و عدالت محقق نخواهد شد زیرا امنیت علاوه بر اینکه یکی از ضروری ترین نیازهای بشر است بلکه عامل مهمی برای رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و اقتصادی است.


برچسب ها: خدمت رسانی به مردم - جزیره - حقوق مردم - خارگ - مردم - خدمت رسانی - اولویت
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از حقوق مردم از اولویت ها در جزیره خارگ است

صیانت از حقوق مردم از اولویت ها در جزیره خارگ است