مطالب مرتبط:
یک پرونده مربوط به رمزارز با 2 هزار شاکی/ چندمیلیون دلار اموال مردم بر باد رفته است
یک پرونده مربوط به رمزارز با 2 هزار شاکی
بررسی مجدد پرونده های قضایی دانشجویان و اساتید درحوادث اخیر
تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی شکایات دانشجویان و اساتید تعلیقی یا اخراجی در وزارت علوم/ وزیر علوم: پرونده ها باید مورد بازنگری قرار بگیرد؛ موضوع بر اساس اصل وفاق مورد تصمیم گیری قرار بگیرد
توضیحات رییس دانشگاه علامه درباره بازگشت اساتید اخراجی/معتمدی: پرونده اساتید معترض بررسی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 12:552024-09-18اقتصادي

بررسی پرونده ای مربوط به رمزارز با 2 هزار شاکی


یک بازپرس دادسرای جرایم رایانه ای تهران در رابطه با پرونده های کثیرالشاکی گفت: در یکی از پرونده های مطروحه با حدود 2 هزار شاکی مواجه هستیم و چندین میلیون دلار از اموال مردم بر باد رفته است.

- یک بازپرس دادسرای جرایم رایانه ای تهران در رابطه با پرونده های کثیرالشاکی گفت: در یکی از پرونده های مطروحه با حدود 2 هزار شاکی مواجه هستیم و چندین میلیون دلار از اموال مردم بر باد رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از قوه قضاییه، محمد بیگی حبیب آبادی بازپرس دادسرای جرایم رایانه ای در تعریف رمزارز گفت: رمزارز به پولی گفته می شود که تأیید تراکنش و تولید آن توسط یک سری الگوریتم های رمزنگاری شده انجام می شود و نامتمرکز است؛ یعنی بدون هیچ گونه تأییدی توسط مرجعیت مشخصی شکل می گیرند و جابه جا می شود.

وی بیان داشت: در توضیح این مطلب می توان گفت تأیید تراکنش های حساب های بانکی توسط بانک مرکزی انجام می شود، اما در حوزه رمزارزها، تولید آن ها و تأیید تراکنش های آن ها توسط هیچ مرجع و نهادی صورت نمی گیرد.

همین ویژگی جذابیت هایی را برای فعالان در این حوزه ایجاد کرده چرا که تولید این رمز ارزها به راحتی صورت می گیرد و هر کسی می تواند رمزارز تولید کند و جابه جایی این رمزارزها از جایی تأیید نمی شود و مبدا و مقصد این رمزارزها کاملاً مجهول است.


برچسب ها: جرایم رایانه ای - پرونده - رایانه ای - میلیون دلار - بر باد رفته - شاکی - رایانه
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده ای مربوط به رمزارز با 2 هزار شاکی

بررسی پرونده ای مربوط به رمزارز با 2 هزار شاکی