مطالب مرتبط:
تصدیق نابرابری آموزشی در ایران با کنکور 1403/ در 40 رتبه اول کنکور، تنها یک نفر از مدارس دولتی حضور دارد
بیمارستان امام اهواز به جمع مراکز جراحی پیشرفته کولکتومی لاپاراسکوپی کشور پیوست
چرا خوزستان در کنکور رتبه برتر ندارد؟
آغاز رتبه بندی علمی واحدهای تولیدی خوزستان برای بهره مندی از منابع مالی
رتبه برتر مازندران درجذب توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 15:052024-09-03سياسي

انتقاد نماینده اهواز از رتبه آموزشی خوزستان در کشور


نماینده اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه های مدرسه سازی در خوزستان گفت: مدارس ساخته می شوند اما متاسفانه رتبه آموزش و پرورش خوزستان در سطح کشور آخر است و هچکدام از دانش آموزان خوزستانی در کنکور جز؟ 40 نفر برتر نیستند؛ - ایسنا/خوزستان نماینده اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه های مدرسه سازی در خوزستان گفت: مدارس ساخته می شوند اما متاسفانه رتبه آموزش و پرورش خوزستان در سطح کشور آخر است و هچکدام از دانش آموزان خوزستانی در کنکور جز؟ 40 نفر برتر نیستند؛ این به معنی این است که توان معلم و دانش آموز ما نادیده گرفته شده است.

  مجتبی یوسفی در آیین کلنگ زنی دو فضای آموزشی با 21 کلاس درس در شهر کنعان (قلعه چنعان) شهرستان کارون که امروز (13 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: در سه سال گذشته بیش از 2500 میلیارد تومان در حوزه نوسازی مدارس در استان خوزستان هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع محرومیت در حوزه آموزش و پرورش و مدارس در خوزستان افزود: کارهای انجام شده نشان داده که نمایندگان در کنار دولت ایستاده اند و برای آینده سازان خوزستان و کشور این پول را تامین کرده اند.


برچسب ها: خوزستان - آموزش و پرورش خوزستان - نماینده اهواز - مجلس شورای اسلامی - دانش آموز - آموزش و پرورش - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده اهواز از رتبه آموزشی خوزستان در کشور

انتقاد نماینده اهواز از رتبه آموزشی خوزستان در کشور