مطالب مرتبط:
گفت وگوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با فرمانده سنتکام
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: در یک قدمی شکست هستیم
گفتگوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به فرمانده سنتکام
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: در یک قدمی شکست هستیم
اذعان وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شکست از حماس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 13:402024-09-09بين الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد


در پی پیشنهاد رام الله برای خروج رژیم صهیونیستی از کرانه باختری طی 6 ماه، وزیر امور خارجه این رژیم تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید به فروپاشی و انحلال کرد.

- در پی پیشنهاد رام الله برای خروج رژیم صهیونیستی از کرانه باختری طی 6 ماه، وزیر امور خارجه این رژیم تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید به فروپاشی و انحلال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل روز یکشنبه پیش نویس قطعنامه ای را برای تصویب در مجمع عمومی سازمان ملل در هفته آتی ارائه کرد و خواستار اجرای تصمیم دادگاه لاهه درچارچوب جدول های زمانی و سازوکارهای نظارتی ویژه شد.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، در همین راستا، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای به روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل اعلام کرد که یسراییل کاتس وزیر خارجه این رژیم درحال تلاش برای مقابله با این اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین است.

طبق اعلام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، کاتس دستور داد مجموعه ای از اقدامات با هماهنگی آمریکا و سایر متحدان برای مخالفت با تصمیم تشکیلات خودگردان اتخاذ شود و همچنین به وزارتخانه دستور داد تا بسته ای از پاسخ ها را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آماده کند.


برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین - تشکیلات خودگردان - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - تشکیلات - خودگردان - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد