مطالب مرتبط:
نیروهای مسلح، در اوج اقتدار و قدرت قرار دارند
نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی/مجهز به تجهیزات نوین
تشدید تحریم های انگلیس علیه صنایع دفاعی ایران
تشدید تحریم های انگلیس علیه صنایع دفاعی ایران
فرمانده ارشد آجا در همدان: نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار قرار دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 10:552024-09-21سياسي

صنایع دفاعی و موشکی ما در اوج اقتدار هستند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: صنایع دفاعی و موشکی ما در اوج اقتدار هستند که این مهم، به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: صنایع دفاعی و موشکی ما در اوج اقتدار هستند که این مهم، به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، 31 شهریور در رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: تقارن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، تقارن بسیار ارزشمندی است چراکه هر دو عامل اقتدار و سربلندی و افتخار هستند.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود: هفته وحدت همان کلید رمزی است که امام راحل اعلام فرمودند.

اگر در عالم اسلام، وحدت برقرار شود، قطعا اسراییل جنایتکار نمی تواند تجاوز کند و خون بریزد و جنگ های الکتریکی تروریستی را آغاز کند.

امام جمعه اراک با اشاره به قدرت های کشورهای پاکستان، عربستان، مصر و ترکیه تصریح کرد: این کشورها، کشورهای تاریخی، موثر و باعظمتی هستند.

جمهوری اسلامی نیز جایگاهی ویژه و باعظمت دارد و این پنج کشور اگر دست به دست هم دهند می توانند رژیم صهیونیستی را تحریم کنند.

وی افزود: جنایت های اخیر اسراییل در لبنان به کمک آمریکا و کشورهای غربی صورت گرفته است ولی جوانان یمن با موشک های خود از فاصله دو هزار ک


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - صنایع دفاعی - نماینده ولی فقیه - هفته دفاع مقدس - انقلاب اسلامی - اقتدار - استان مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دفاعی و موشکی ما در اوج اقتدار هستند

صنایع دفاعی و موشکی ما در اوج اقتدار هستند