مطالب مرتبط:
بحرینیان: تصمیم گیری در خودروسازی کشور اسفناک است / بازیچه چینی ها شده ایم! قرارداد BYD با ترکیه، اوج زیان ایرانی ها را نشان داد / آمارهای پرطمطراقی که مقابل مرحوم رییسی گذاشتند واقعیت نداشت / یخچال سازی با واردات ورق از عربستان تولید نیست
دلیل آب رفتن تولید خودرو در کشور
ایران خودرو و سایپا به ازای هر نیروی کار سالانه تنها 7 خودرو تولید می کنند!
افزایش 15 درصدی تولید پسته
کارگران پرهزینه/ ایران خودرو و سایپا به ازای هر نیروی کار سالانه تنها 7 خودرو تولید می کنند!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 12:052024-09-08اقتصادي

امکان تولید پوشش های پودری و رنگ های الکترواستاتیک در کشور فراهم شد


یک شرکت دانش بنیان ضمن توسعه فناوری پوشش های پودری، خدمات تست و آزمون این فرآورده ها را با هدف ارتقای کیفیت این محصولات ارائه می دهد.

- یک شرکت دانش بنیان ضمن توسعه فناوری پوشش های پودری، خدمات تست و آزمون این فرآورده ها را با هدف ارتقای کیفیت این محصولات ارائه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان وهابی آقابابایی، مدیر کنترل کیفی این شرکت، توسعه فناوری پوشش های پودری را از زمینه های تحقیقاتی این شرکت نام برد و گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی رنگ در صنعت و نیازسنجی بازار ایران، این شرکت اقدام به توسعه فناوری پوشش ‏های پودری از کشورهای ترکیه و ایتالیا کرد و از همان سال گروهی از متخصصان و مهندسان زبده، در قالب یک تیم تحقیقاتی پژوهشی تولید رنگ های پودری را آغاز کردند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، وی افزود: با واردات تجهیزات آزمایشگاهی و ماشین ‏آلات تولیدی روزآمد دنیا و انواع پژوهش های هدفمند، از مقیاس آزمایشگاهی وارد فاز تولید صنعتی شدیم و ضمن تولیدات دانش بنیان، خدمات تست و آزمون در این حوزه را ارائه می دهیم.

آقابابایی با بیان این که این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ‏های تولیدکننده پوشش‏ های پودری بر مبنای نانو است، ادامه داد: این مجموعه تولیدی و تحقیقاتی، یکی از اولین تولیدکننده ‏هایی به شمار می ‏رود که با تکیه بر دانش


برچسب ها: توسعه فناوری - شرکت دانش بنیان - فناوری - توسعه - پوشش - شرکت - دانش بنیان
آخرین اخبار سرویس:

امکان تولید پوشش های پودری و رنگ های الکترواستاتیک در کشور فراهم شد

امکان تولید پوشش های پودری و رنگ های الکترواستاتیک در کشور فراهم شد