مطالب مرتبط:
پرستاران با چه مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؟
ظریف: از همان ابتدا انتخاب کردم که در معاونت راهبردی فعالیت کنم و از معاونت سیاسی فاصله بگیرم تا نقش وزیر خارجه تحت شعاع قرار نگیرد / به صورت غیررسمی به وزارت خارجه کمک می کنم، اما تمرکز اصلی ام بر مسائل راهبردی و توسعه انسانی خواهد بود / در روابط با همسایگان با مشکلاتی مواجه هستیم
ظریف: در روابط با همسایگان با مشکلاتی مواجه هستیم
دریادار سیاری: حضور بیگانگان مانع برقراری امنیت و ثبات منطقه است/ آمادگی ایران برای تبادل مسائل آموزشی، پژوهشی و فنی با دنیا
ترامپ: بیشتر مسائل با ایران را با تماس تلفنی حل خواهم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 11:002024-09-20سياسي

پرستاران با چه مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر قربانی، با اشاره به اهمیت حرفه پرستاری در جامعه گفت: حضور پرستاران در اجتماع اجتناب ناپذیر است و چنانچه جامعه ای به وضعیت پرستاری خود رسیدگی نداشته باشد، - رییس سازمان نظام پرستاری استان قم مسائل و مشکلات پرستاران را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر قربانی، با اشاره به اهمیت حرفه پرستاری در جامعه گفت: حضور پرستاران در اجتماع اجتناب ناپذیر است و چنانچه جامعه ای به وضعیت پرستاری خود رسیدگی نداشته باشد، نظام سلامت آن تا آستانه فروپاشی پیش می رود.

قربانی با تاکید بر تلاش و جانفشانی پرستاران کشور ما در ایام کرونا گفت: کمااینکه در برخی از کشور های اروپایی در ایام کرونا شاهد فروپاشی بودیم.

همکاران ما در ایام کرونا با حمایت های رسانه و قوت قلب آن جانفشانی کردند و توانستند این بحران را با حداقل تلفات و عوارض پشت سر بگذارند.

رییس سازمان نظام پرستاری استان قم در پاسخ به این سوال که پرستاران با چه مشکلاتی روبرو هستند، بیان کرد: درحال حاضر پرستاران ما دچار پارادوکس شدند، چراکه بین حساسیت و قداست شغلی آنها و مابه ازایی که دولت باید برای آنها قائل شود یک فاصله نسبتا زیادی وجود دارد، تا جایی که وضعیت پرستاری کشور به مرز هشدار برسد.


برچسب ها: پرستاران - پرستاری - ایام کرونا - مسائل و مشکلات - رییس سازمان نظام پرستاری - جامعه - سازمان نظام پرستاری
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران با چه مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؟

پرستاران با چه مسائل و مشکلاتی مواجه هستند؟