مطالب مرتبط:
معاون وزیر آموزش و پرورش: جذب بازماندگان از تحصیل در اولویت اداره های آموزش و پرورش باشد
شناسایی بیش از 80 درصد کودکان بازمانده از تحصیل بروجرد
لحظه اعلام شناسایی پیکر شهید خاکی زاده به بازماندگان + فیلم
بازماندگان از تحصیل در چه سنینی قرار دارند؟ | دفاع سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی
جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در اولویت قرار گیرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 20:552024-09-18اجتماعي

شناسایی و جذب بیش از 95 درصد از بازماندگان از تحصیل


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل را امری اعلام کرد و گفت: امروز شاهدیم که درصد شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل به بالای 95 درصد رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی شناسایی، جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل را امری اعلام کرد و گفت: امروز شاهدیم که درصد شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل به بالای 95 درصد رسیده است.

احمد محمودزاده، 28 شهریور ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهاباد تاکید کرد: نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن شرایط مناسب از تحصیل بازبماند؛ این قابل قبول نیست که چرخه آموزش ناقص باشد.

محمودزاده با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش به عنوان قرارگاه هماهنگی و توسعه مناطق و استان ها از بُعد آموزشی و پرورشی هستند، افزود: باید این شوراها به محل ارائه راهکارهای ارتقای جایگاه و نیز تقویت شاکله آموزش و پرورش تبدیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه توسعه آموزش و پرورش به ویژه در کف این مجموعه یعنی کلاس درس، به معنای تضمین آینده و تقویت آینده سازان جامعه است، گفت: توسعه تنها با اقدامات آموزش و پرورش ممکن نیست و باید به دنبال جذب منابع مردمی و استفاده از ظرفیت خیران باشیم.


برچسب ها: بازماندگان از تحصیل - آموزش و پرورش - معاون وزیر آموزش و پرورش - شورای آموزش و پرورش - شناسایی - وزیر آموزش و پرورش - رییس سازمان مدارس
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جذب بیش از 95 درصد از بازماندگان از تحصیل

شناسایی و جذب بیش از 95 درصد از بازماندگان از تحصیل