مطالب مرتبط:
واکنش کریس رونالدو به زمان خداحافظی از تیم ملی
تمدید اردوی تیم ملی وزنه برداری در سرعین
کناره گیری سهراب مرادی از مربیگری تیم ملی وزنه برداری
نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری باقی ماند
ابقای نصیرشلال به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 18:402024-08-26ورزشي

خداحافظی خودجوش کریس رونالدو از تیم ملی پرتغال


کاپیتان تیم ملی پرتغال که سابقه ای 20 ساله را با لباس تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته همچنان برنامه ای برای خداحافظی از بازی های ملی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کریستیانو رونالدوی 39 ساله در مصاحبه با کانال NOW گفت: بسیار مفتخرم پیراهن تیم ملی پرتغال را به تن می کنم، این یک رویاست.

او ادامه داد: وقتی تیم ملی را ترک می کنم، از قبل به هیچ کس نمی گویم، این یک تصمیم بسیار خودجوش از سوی من خواهد بود، اما تصمیمی است که کاملا آن را از قبل بررسی می کنم.

    او درباره حضور با پیراهن تیم ملی پرتغال در لیگ ملت ها و مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 گفت: در حال حاضر چیزی که می خواهم این است که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

  رونالدو همچنین در پاسخ به سوالی درباره دوران بعد از فوتبال هم گفت: در حال حاضر ایده ای برای مربی شدن در هیچ تیمی به ذهنم خطور نمی کند و آینده خود را این گونه نمی بینم.

وی در پایان افزود: من خود را می بینم که خارج از فوتبال کار های دیگری انجام می دهم، اما فقط خدا می داند که آینده چه خواهد شد.

 


برچسب ها: تیم ملی پرتغال - تیم ملی - پیراهن تیم ملی - پرتغال - خداحافظی از بازی های ملی - رونالدو - مقدماتی جام جهانی 2026
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی خودجوش کریس رونالدو از تیم ملی پرتغال

خداحافظی خودجوش کریس رونالدو از تیم ملی پرتغال