مطالب مرتبط:
بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان تدوین شود
تأکید وزیرکشور بر حساسیت مأموریت های پدافند غیرعامل در پیشگیری از آسیب پذیری
تأکید وزیر کشور بر حساسیت مأموریت های پدافند غیرعامل در پیشگیری از آسیب پذیری
آسیب های اجتماعی را نباید کتمان کرد
عزم خود را برای کاهش آسیب های روانی و معضلات اجتماعی ایلام جزم کرده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-17سياسي

بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین شود


نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: بسته های پرورشی برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه و تدوین و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

- ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: بسته های پرورشی برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه و تدوین و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله صفایی بوشهری روز سه شنبه تهاجم تحریف را بسیار خطرناک و از برنامه های مهم جهان استکبار دانست و بیان کرد: اکنون جامعه جهانی با تهاجم تحریف استکبار جهانی مواجه است که متفکران و اندیشه ورزان این مجموعه دنبال تحریف و تخریب فرهنگی برای مدیریت ادراکی جامعه جهانی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: اهداف جهان استکبار در تهاجم تحریف، تسلیم، نظام و مردم آن جامعه در برابر برنامه های خودشان است پس کار فرهنگی در جامعه یک اصل اساسی است.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی پرداخت و بیان کرد: گام های مهم و موثر در بازگشایی مدارس در استان بوشهر برداشته است که از خدمات و فعالیت استاندار، آموزش و پرورش و دیگر دست اندرکاران قدردان می شود.

وی با تأکید بر هماهنگی اجرا طرح ها و برنامه ها در بخش های مختلف خاطرنشان کرد: تخریب مدرسه عصمت بوشهر به سبب عدم هماهنگی میان دست اند


برچسب ها: آیت الله صفایی بوشهری - نماینده ولی فقیه - بوشهر - امام جمعه بوشهر - صفایی بوشهری - شورای فرهنگ عمومی استان - استکبار
آخرین اخبار سرویس:

بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین شود

بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی تدوین شود