مطالب مرتبط:
دستگیری عاملان درگیری در ییلاقات تالش
10 عامل درگیری در ییلاقات تالش دستگیر شدند
محسن رضایی: آمریکا تمام راه های سیاسی و حقوقی برای مهار اسراییل را بسته/ سربازان آمریکایی روحیه درگیری با ایران را ندارند
بهره برداری از 213 پروژه عمرانی و عام المنفعه تالش در هفته دولت
استوری سیاوش یزدانی درباره ماجرای درگیری با مورایس!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 14:302024-08-22حوادث

دستگیری 10 نفر از عاملان درگیری در ییلاقات تالش


فرمانده انتظامی تالش از دستگیری 10 نفر عاملان درگیری در یکی از ییلاقات این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع 5 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد رستمی با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای هنجار شکنان باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی در جامعه می شود؛ به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های 110پ لیس مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از ییلاقات شهرستان تالش، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، تعدادی از مسافران و ساکنان بومی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی با یکدیگر درگیر شده اند، افزود: در این درگیری با سلاح سرد 5 نفر مجروح و پس از اعزام به بیمارستان به صورت سرپایی درمان شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری 10 نفر در این درگیری خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها: فرمانده انتظامی - ییلاقات - انتظامی - نظم و امنیت - درگیری - تالش - تشویش اذهان عمومی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 نفر از عاملان درگیری در ییلاقات تالش

دستگیری 10 نفر از عاملان درگیری در ییلاقات تالش