مطالب مرتبط:
شکست تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل قزاقستان
شکست تیم ملی فوتسال مقابل قزاقستان در دیداری دوستانه
انتظار نداشتم در اولین بازی ام به استقلال گل بزنم/ مهم ترین چیز برای من پیروزی تیم است
هافبک مس رفسنجان به تیم ملی دعوت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 09:352024-08-31فرهنگي

تیم برتون احتمال ساخته شدن «بیتل جوس 3» را رد کرد


36 سال طول کشید تا تیم برتون قسمت دوم فیلم «بیتل جوس» خود را بسازد و با توجه به این که برای ساخت قسمت سوم هم ممکن است چند دهه دیگر لازم باشد، او می گوید قسمت سومی در کار نخواهد بود.

- 36 سال طول کشید تا تیم برتون قسمت دوم فیلم بیتل جوس خود را بسازد و با توجه به این که برای ساخت قسمت سوم هم ممکن است چند دهه دیگر لازم باشد، او می گوید قسمت سومی در کار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که گروه بازیگران و سازندگان بیتل جوس بیتل جوس پنجشنبه شب و پس از حضور در ونیز وارد لندن شدند تا اولین نمایش جدیدترین پروژه ترسناک برتون را در بریتانیا آغاز کنند، این کارگردان گفت به ساخت قسمت سوم فکر نمی کند.

در فیلم دوم بازیگران بازگشته از فیلم اول شامل مایکل کیتون، وینونا رایدر و کاترین اوهارا هستند و همگی همراه جنا اورتگا بازیگر نقش آسترید دختر رایدر، در کنار بازیگران جدید جاستین تروکس و مونیکا بلوچی در لندن روی فرش راه راه سیاه و سفید فیلم رفتند.

وقتی از برتون درباره احتمال ساخته شدن فیلم سوم سوال شد این استاد ژانر وحشت که 66 ساله است کمتر از حد معمول خوش بینانه جواب داد و گفت: خب، اگر همان قدر که طول کشید تا فیلم دوم را بسازم، زمان لازم باشد پس وقت ساخت فیلم سوم باید حدود 100 ساله باشم و بنابراین شک دارم که این کا


برچسب ها: تیم برتون - بازیگر - فیلم - بازیگران - ساخت - دیگر - لازم
آخرین اخبار سرویس:

تیم برتون احتمال ساخته شدن «بیتل جوس 3» را رد کرد

تیم برتون احتمال ساخته شدن «بیتل جوس 3» را رد کرد