مطالب مرتبط:
دوره آموزشی مسئولان شبکه رسانه ای استادان دانشگاه فرهنگیان برگزار شد
صنعت کاشی و سرامیک، تشنه کمک مدیریتی و آموزشی است
صنعت کاشی و سرامیک، تشنه کمک مدیریتی و آموزشی است
لزوم توسعه کیفی و آموزشی دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید
عارف: آمادگی اجرای مصوبه واگذاری زندان اوین به دانشگاه را داریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:052024-09-14سياسي

اجرای امر به معروف در سه حوزه مدیریتی ترویجی و آموزشی دانشگاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرای طرح های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در سه حوزه مدیریتی، ترویجی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

- بندرعباس -رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از اجرای طرح های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در سه حوزه مدیریتی، ترویجی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش، غلامعلی جاودان اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در این دانشگاه موجب نظارت همگانی و تکریم بیشتر ارباب رجوع می شود.

وی همچنین اجرای این فریضه را موجب ایجاد نظم و نهادینه شدن فرهنگ کار در ادارات و نهادها دانست و گفت: باید نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشیم.

رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح اقدامات شاخص شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه گفت: فعالیت های امر به معروف در مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی طبق آیین نامه اجرایی مصوب است که این فعالیت ها شامل فعالیت های مدیریتی_تمهیدی، فعالیت های تبلیغی_ترویجی و فعالیت های آموزشی است.

جاودان اظهار کرد: تهیه برنامه و بودجه سالانه جهت اجرای برنامه های حوزه امر به معروف و نهی از منکر، نظارت و ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه و تجلیل از واحدهای برت


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان - دانشگاه علوم پزشکی - امر به معروف - نهی از منکر - دانشگاه علوم - دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

اجرای امر به معروف در سه حوزه مدیریتی ترویجی و آموزشی دانشگاه

اجرای امر به معروف در سه حوزه مدیریتی ترویجی و آموزشی دانشگاه