مطالب مرتبط:
شهید بالاترین هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کرده است
تبادل نظر درباره متغیرها و مولفه های امنیت عمومی
الجزایر خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شد
لطفا ایران خودرو در مورد امنیت تارا توضیح دهد!
دیدار دو مقام عالی رتبه امنیتی/ تبادل نظر درباره «متغیرها و مولفه های امنیت عمومی» در جلسه وزیر کشور و دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 20:502024-09-04سياسي

مجموعه انتظامی برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند


فرمانده انتظامی لرستان بزرگترین افتخار مجموعه انتظامی را نوکری و خدمتگزاری مردم بر شمرد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی از بطن مردم، با مردم، برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان بزرگترین افتخار مجموعه انتظامی را نوکری و خدمتگزاری مردم بر شمرد و تصریح کرد: مجموعه انتظامی از بطن مردم، با مردم، برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند.

  سردار یحیی الهی امروز 14 شهریورماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت سرباز فرشید میریانی که عصر امروز در شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار کرد: به فضل خدای متعال، امروز بزرگترین افتخار مجموعه انتظامی کشور، نوکری و خدمتگزاری به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های عناصر مؤمن و انقلابی در مجموعه نیروهای مسلح و دستگاه های امنیتی است که با جانفشانی و نثار جان خویش در راه امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش های والای دینی و انسانی است افزود: امنیت امروز ماحصل خون پاک شهیدان و رشادت های آنان در دفاع از امنیت و آسایش مردم است.


برچسب ها: انتظامی - مردم - فرمانده انتظامی لرستان - امنیت - فرمانده انتظامی - خدمتگزاری - بزرگترین
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه انتظامی برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند

مجموعه انتظامی برای مردم و فدایی امنیت این مردم هستند