مطالب مرتبط:
در مدارس قزوین کمبود نیروی انسانی نداریم
برخی واحد های صنعتی با کمبود نیروی انسانی مواجه شده اند؛ طرح «پویش» راهکار رفع مشکل صنعت
برخی واحد های صنعتی با کمبود نیروی انسانی مواجه شده اند؛ طرح «پویش» راهکار رفع مشکل صنعت
فرسودگی ناوگان امدادی و کمبود نیروی انسانی دو چالش اصلی سازمان اورژانس است
کمبود نیروی انسانی چالش اصلی حوزه سلامت|پزشکی دیجیتال به داد بیماران می رسد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 13:052024-09-22اجتماعي

کمبود معلم و کسری نیروی انسانی در مدارس اردبیل نداریم


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شعار امسال بازگشایی مدارس در این استان «همه با هم، یک صدا برای ایران قوی، مدرسه قوی» انتخاب شده و در اول مهرماه کمبود معلم و کسری نیروی انسانی نداریم.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شعار امسال بازگشایی مدارس در این استان همه با هم، یک صدا برای ایران قوی، مدرسه قوی انتخاب شده و در اول مهرماه کمبود معلم و کسری نیروی انسانی نداریم.

کلام الله صفری امروز اول مهر در آیین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان اعلام کرد: امروز سال تحصیلی 265 هزار دانش آموز استان اردبیل در حالی آغاز شد که طبق برنامه ریزی انجام شده، برای دومین سال پیاپی کلاس بدون معلم نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ثبت نام همه دانش آموزان به جز معدودی افراد در پایه های اول، هفتم و دهم تحصیلی افزود: برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در مناطق و نواحی آموزشی استان اردبیل، 9 کارگروه تخصصی تشکیل شده و ثبت نام در مدارس بر اساس برنامه تدوین شده انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: خرید کتب درسی و توزیع آن در همه مدارس انجام شده و در این زمینه مشکل جدی وجود ندارد و در مجموع استان اردبیل در مراحل آماده سازی شرایط برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در رتبه 6 کشو


برچسب ها: مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - استان اردبیل - بازگشایی مدارس - آموزش و پرورش - اردبیل - نیروی انسانی
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم و کسری نیروی انسانی در مدارس اردبیل نداریم

کمبود معلم و کسری نیروی انسانی در مدارس اردبیل نداریم