مطالب مرتبط:
کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند لغو شد
تعداد جان باختگان حادثه طبس افزایش یافت
گل گهر به یاد جان باختگان حادثه طبس (عکس)
کنسرت علیرضا طلیسچی در این شهر لغو شد
حادثه معدن طبس نشان داد حفظ جان کارگران در اولویت نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 13:002024-09-26حوادث

لغو کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند به احترام جان باختگان حادثه طبس


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به حادثه تلخ معدن زغال سنگ طبس و برای همدردی با خانواده جانباختگان، کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند لغو شد.

- معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبرداد؛ لغو کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند به احترام جان باختگان حادثه طبس بیرجند - معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: با توجه به حادثه تلخ معدن زغال سنگ طبس و برای همدردی با خانواده جانباختگان، کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید علی زمزم گفت: این کنسرت قرار بود روز شنبه هفتم مهر ماه در محل فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار شود که با توجه به فوت تعداد زیادی از معدنکاران در طبس و بنا به درخواست موسسه فرهنگی هنری عرفان برای ابراز همدردی با داغدیدگان این حادثه، لغو شد.

وی بیان کرد: برگزاری کنسرت علیرضا طلیسچی به بعد از ایام فاطمیه موکول شد و هزینه بلیت در صورت تمایل متقاضیان عودت داده می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای مهر امسال اجرای رضا صادقی در بیرجند نیز در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ در پی وقوع حادثه انفجار معدن در شامگاه 31 شهریور 1403 به دلیل تصاعد آنی گاز متان در 2 بلوک معدن زغال سنگ معدنجوی طبس 50 معدنچی جان خود


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - علیرضا طلیسچی - فرهنگ و ارشاد - بیرجند - ارشاد اسلامی - خراسان جنوبی
آخرین اخبار سرویس:

لغو کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند به احترام جان باختگان حادثه طبس

لغو کنسرت علیرضا طلیسچی در بیرجند به احترام جان باختگان حادثه طبس