مطالب مرتبط:
بر اساس بحث وفاق ملی باید همه در کنار هم قرار بگیریم / مخالفت با استعفای نماینده اهل سنت برای حضور در دولت زیبنده نبود
مخالفت با استعفای نماینده اهل سنت برای حضور در دولت زیبنده نبود/ رییس جمهور نمی تواند مجدداً حسین زاده برای معاونت مناطق روستایی معرفی کند
مخالفت با استعفای نماینده اهل سنت برای حضور در دولت زیبنده نبود/ رییس جمهور نمی تواند مجدداً حسین زاده را برای معاونت مناطق روستایی معرفی کند
امام جمعه سنندج از رییس جمهور به دلیل انتصاب استاندار اهل سنت برای کردستان تجلیل کرد
امام جمعه اهل سنت کیش: کودک کشی رژیم صهیونیستی روح شیطانی آنان را نمایان کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 18:352024-09-27سياسي

اولین پایگاه مقاومت اهل سنت در شهرستان کنگان افتتاح شد


اولین پایگاه مقاومت اهل سنت در روستای تنبک شهرستان کنگان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) این شهرستان افتتاح شد.

- بوشهر- اولین پایگاه مقاومت اهل سنت در روستای تنبک شهرستان کنگان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان عصر جمعه هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور در مسجد النبی روستای تنبک اولین پایگاه تخصصی اهل سنت کنگان را در این روستا افتتاح کرد.

سرهنگ مهدی حسن زاده در این آیین در مسجد جامع روستای تنبک، تصریح کرد: بسیج، خدمتگذار مردم است و قرار است به مردم این روستا خدمت کند.

فرمانده ناحیه مقاومت محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان اظهار کرد: امروز مرکز فعالیّت همه ما، مسجد بوده و همه دور محور قرآن گرد هم می آییم.

وی در ادامه با حضور در بین اهالیاین روستا در فضایی صمیمی به گفت و گو با اهالی این روستا پرداخت و اهالی این روستا نیز به بیان مشکلات و دغدغه های فرهنگی روستای تنبک پرداختند.

علی نظری در آیین آغاز به کار این پایگاه مقاومت با حکم فرمانده ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان به عنوان اوّلین فرمانده این پایگاه مقاومت منصوب شد.


برچسب ها: شهرستان - ناحیه مقاومت - مقاومت - پایگاه مقاومت - سپاه محمد رسول الله - رسول الله - مقاومت بسیج
آخرین اخبار سرویس:

اولین پایگاه مقاومت اهل سنت در شهرستان کنگان افتتاح شد

اولین پایگاه مقاومت اهل سنت در شهرستان کنگان افتتاح شد