مطالب مرتبط:
سرلشکر باقری:توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد
جانبداری آمریکا از رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان
فیلم| تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون شاهین دژ در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
جلال زاده: سازمان ملل عضویت رژیم جعلی صهیونیستی را لغو کند
ویدیو/ جنایت 173 میلیون دلاری رژیم صهیونیستی در لبنان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مهر 1403 ساعت 15:052024-09-26سياسي

توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد


رییس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: رژیم منحوس به شدت احساس حقارت و شکست کرد و نتوانست با رزمندگان فلسطینی مقابله کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای مجمع، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پنجم مهرماه سالروز عملیات بزرگ ثامن الائمه که منجر به آزادسازی آبادان شد، گفت: اعتماد به قدرت درونی و ناامید نشدن، ابداع و ابتکار و حرکت در مسیر یک راهبرد جدید باعث شد حصر آبادان شکسته شود و امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها، تهدیدها و فشارها می تواند از این راه حل که بارها در دفاع مقدس تجربه و تمرین شده است و قابل بازیابی و تکرار است برای برون رفت خود از همه مشکلات استفاده کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدها و تحریم های ظالمانه ی دشمن در چهار دهه گذشته گفت: می توانیم با اجرای صحیح طرح ها، برنامه ها و با راهبردهای اصولی و تبعیت از سیاست ها حرکت کنیم و مشکلات کشور را حل کنیم.

باقری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان، تصریح کرد: از عمق جان معتقدیم که این مجمع مهمترین مسئولیت را در جمهوری اسلامی بر عهده دارد.


برچسب ها: رییس ستاد کل نیروهای مسلح - ستاد کل نیروهای مسلح - نیروهای مسلح - رییس ستادکل نیروهای مسلح - جمهوری اسلامی ایران - ستادکل نیروهای مسلح - دفاع مقدس
آخرین اخبار سرویس:

توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد

توحش رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد