مطالب مرتبط:
حمله رژیم صهیونیستی به لبنان باعث تحکیم وحدت جبهه مقاومت شد
رهبر انصارالله یمن: حزب الله لبنان الگوی همه جبهه مقاومت اسلامی برای ایستادگی است/امت اسلام به وعده خدا ایمان داشته باشد
امام جمعه قزوین: پیروزی جبهه مقاومت و انزوای صهیونیست ها کاملا آشکار است
راهپیمایی گسترده مردم مازندران در حمایت از جبهه مقاومت لبنان
جبهه مقاومت صهیونیست ها را پشمان می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 14:402024-09-27سياسي

تعرض رژیم صهیونیست به لبنان منجر به تقویت جبهه مقاومت شد


رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه نتوانست به اهداف خود برسد و امروز به مردم لبنان تعرض کرده است که این کار باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

- اصفهان - امام جمعه ورزنه گفت: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم غزه نتوانست به اهداف خود برسد و امروز به مردم لبنان تعرض کرده است که این کار باعث تقویت جبهه مقاومت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیاسی در خطبه های نماز جمعه امروز که در مسجد جامع برگزار شد اظهار کرد: از شیطان پیروی نکنید وفقط از خدا پیروی کنید که صراط مستقیم همان بندگی خدا ورستگاری می باشد.

وی در ادامه به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم اشاره و بیان کرد: امام صادق (ع) در روایتی می فرماید خدا حرمی دارد وآن در مکه و پیامبر حرمی دارد که در مدینه می باشد و امیرالمومنین حرمی دارد که در کوفه است و ما اهلبیت هم حرمی داریم که درشهر قم می باشد و به زودی خانمی از از فرزندان من در این شهر مدفون خواهد شد.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: به روایت اهل بیت هرکسی حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود و اهمیت وعظمت شهر قم به این بانوی بزرگ اسلام است.

حجت الاسلام شیاسی به فرازی از زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) نزد خداوند متعال منزلتی بسیار بالا دارد و آن منزلت شفاعت است ک


برچسب ها: رژیم صهیونیست - جبهه مقاومت - رژیم صهیونیستی - کشتار مردم غزه - صهیونیست - حجت الاسلام والمسلمین - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

تعرض رژیم صهیونیست به لبنان منجر به تقویت جبهه مقاومت شد

تعرض رژیم صهیونیست به لبنان منجر به تقویت جبهه مقاومت شد